Algemeen 4X meeting Groningen topic
Moderator:Beheerders
Ten eerste maar eens een topic kick....
Hoe staat het er voor met de strecken-arbeit? Nog een keer hulp nodig in t weekend ofzo?
Ten tweede:
Mijn gouden tip voor December: Houd je aan de regels van de baan en volg aanwijzingen/verzoeken van de Stichting op. Scheelt - nogmaals - jezelf en anderen een hoop ellende.
Und jetzt schluss...
Hoe staat het er voor met de strecken-arbeit? Nog een keer hulp nodig in t weekend ofzo?
Ten tweede:
Tuurlijk... Heel verstandig en HEEEEL stoer om geen helm te dragen. Ik snap niet waarom daar altijd zo moeilijk over wordt gedaan. Doe er gewoon een op, scheelt jezelf, de stichting en omstanders een hoop ellende...nitro-tereur schreef:het agat mij der gewoon om van niemand ken mij dat verbieden dat is hetzelfde als die helm bullshit
ik woon 5 minuten van de baan vandaan als jij ziet hoeveel mensen der al af zijn geweest over dat nieuwe stuk dan zat je ook nie zo te klagen
Mijn gouden tip voor December: Houd je aan de regels van de baan en volg aanwijzingen/verzoeken van de Stichting op. Scheelt - nogmaals - jezelf en anderen een hoop ellende.
Und jetzt schluss...
Mathijs: De Benjamin
Die gouden tip telt ook voor januari, februari en maart.
En hoe minder mensen erover heen rijden hoe minder shape werk er gedaan hoeft te worden in het voorjaar, dus eerder rijden!!
@nitro-tereur; over helm, kun je er geen 1 krijgen van je paps? Neem aan dat hij dat wel kan missen.
En hoe minder mensen erover heen rijden hoe minder shape werk er gedaan hoeft te worden in het voorjaar, dus eerder rijden!!
@nitro-tereur; over helm, kun je er geen 1 krijgen van je paps? Neem aan dat hij dat wel kan missen.
keybone collector!!!
Naja, beter 1x 100 euro voor een goede helm dan een ziekenhuis rekening van minimaal een nulletje extra...jojo schreef:Die gouden tip telt ook voor januari, februari en maart.

Maar goed, genoeg hierover...
Voorlopig liggen de werkzaamheden stil?
Mathijs: De Benjamin
- Free-Wheelz
-
EDIT: bij deze heb jij waarschuwing 2 te pakken, nog 1 vergaren en je hebt een ban aan je broek, dit soort opmerkingen tolereren wij hier niet!jojo schreef:Die gouden tip telt ook voor januari, februari en maart.
LIVE IS PAIN
jij bent een beginnerbmxassen schreef:wat een triest gedoe hier..
laat die baan lekker liggen! schiet het teminste beetje op..
als iemand geen helm op wil moet ie dat toch zelf weten?
ga maar eerst leren biken voordat jullie zeiken!
posers!

I bet you won't fall on your face... Your belly will hold you in place
Rollin' on 24's
Rollin' on 24's
Reactie Baancommissie
Het is leuk dat iedereen weet wat het beste is voor de baan in Groningen betekend namelijk dat er animo en intresse is.
Verder zou ik iedereen het volgende mee willen geven.
- Houdt je met jezelf bezig en niet te veel met anderen. Beleef de sport hoe jij dat wil!
- De baan is vanuit de stichting gesloten en wij raden aan om niet te fietsen, maar het ligt op openbare grond. Doe hiermee wat je goed dunkt.
- Begin komend jaar gaan we weer uitbundig shapen, en hierbij kunnen we alle niet posers en wel posers goed gebruiken. als je maar meehelpt! stilstaande mensen hebben we niks aan.
- Daarna fiesten!!!! en dan mogen ook de posers en niet posers komen. Dit is mij om het even.
Hiermee is alles volgens mij duidelijk genoeg.
Thanx
Sander Olthof
Baancommissie BPG
Verder zou ik iedereen het volgende mee willen geven.
- Houdt je met jezelf bezig en niet te veel met anderen. Beleef de sport hoe jij dat wil!
- De baan is vanuit de stichting gesloten en wij raden aan om niet te fietsen, maar het ligt op openbare grond. Doe hiermee wat je goed dunkt.
- Begin komend jaar gaan we weer uitbundig shapen, en hierbij kunnen we alle niet posers en wel posers goed gebruiken. als je maar meehelpt! stilstaande mensen hebben we niks aan.
- Daarna fiesten!!!! en dan mogen ook de posers en niet posers komen. Dit is mij om het even.
Hiermee is alles volgens mij duidelijk genoeg.
Thanx
Sander Olthof
Baancommissie BPG