Natuurlijk kom ik ook. Mocht er nog iemand mee willen rijden vanaf Utrecht. Let me know.Steelboy schreef:Ik wilde al reply-en: jij komt toch ook?goofy2 schreef:edit
naar
Mensen die zwaar in de problemen komen met vervoer, kunnen eventueel afgehaald worden op station Enschede of zo...
[nieuws] DP presents: Cannondale Factory Tour & Ride!
Moderator:JJ
ZÃ lig... ik zal u spoedig kont-acteren om samen tot daar te cruisen!Plons schreef:Helaas pindakaas, ik kom ook....
laat de voorwielen maar in het magazijn, niet nodigggggggggggggggggggg
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
Neen, dit is niet toevallig. Ik doe deze functie gratis en voor niets, dit is mijn eerste verzetje dat ik krijg sinds ik hiermee begonnen ben. Ik zit trouwens niet bij het gezelschap van 20...Maartend schreef: En ook wel erg toevallig
Een forum-beheerder die wint
tot dan
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!
Het is je geguntbettes schreef:Neen, dit is niet toevallig. Ik doe deze functie gratis en voor niets, dit is mijn eerste verzetje dat ik krijg sinds ik hiermee begonnen ben. Ik zit trouwens niet bij het gezelschap van 20...Maartend schreef: En ook wel erg toevallig
Een forum-beheerder die wint
tot dan
bettes

GVD ik heb met je te doenMaartend schreef:Heenrijdend iemand meenemen zal wat lastig zijn (ik g azterdag al die kanten op) Maar in principe kan iemand zondag wel mee terug.
Ik moet naar zeeuws-vlaanderen rijden

Ik kom uit Cothen, ligt onder Driebergen. Dus ik zou eventueel wel iemand willen ophalen of oppikken. Mail me

Merci, en daar gaat mijn leuke dagje dus.DeKerf's schreef:Maartend schreef:Ik kan dus niet meer
Nek gebroken, mag nix doen.
Einde verhaal in dit geval, uitnodiging aan een vriend gegeven![]()
Wow... dat is niet even zomaar een 'einde verhaal'. Sterkte Maartend!
En dan volgende week geen Placebo ook nog.
Leuk
En als je dan denkt dat ik leuk ben gevallen, nee hoor.
Ik rij motor, ik klim en ik ATB en wat denk je?
Klap ik in bad onderuit.

Jongens...
Ik hoop dat jullie er begrip voor hebben, maar we hebben net het maandeinde achter de rug en de boel niet super op kunnen ruimen.
Dus wees aub spaarzaam met het vastleggen van de rotzooi op de gevoelige plaat.
Ik had jullie morgen graag op mijn werkplek rond willen leiden, maar ben helaas verhinderd.
Gr Bernard
Ik hoop dat jullie er begrip voor hebben, maar we hebben net het maandeinde achter de rug en de boel niet super op kunnen ruimen.
Dus wees aub spaarzaam met het vastleggen van de rotzooi op de gevoelige plaat.
Ik had jullie morgen graag op mijn werkplek rond willen leiden, maar ben helaas verhinderd.
Gr Bernard
Leuk?? geweldig!
Eerst allellei uiterste mogen bewonderen tijdens de rondleiding, en dan die werkvloer, gaaf man om daar te "mogen" werken.
jeroen je bent een Bofkont
En dan het testwerk, omdat er nogal wat MTB-ers waren eerst even een racefiets genomen, tijd geleden, kanonneh elke tik is raak elke trap een turbo, geweldig
Dan even een hardtail mogen proberen , dat valt tegen alsje zelf Scalplel rijd, stuiters alle kanten op.
En toen YES!! de Carbon Rush, jongens wat een Topper!!!!!!!!!!! meer dan geweldig, super, klasse FANTASTIES!
Rijd als een trein, stuurst als een mes, He-Le-Maal geweldig
DoeMij DieMaar, dat wordt sparreh, DP annen en Cannondale jeroen , bedankt en graag tot de volgende keer.
Raynus, ( Mr. Cannondale),-))
---- __ò
------- -`\<
---- (*)/ (*)

Eerst allellei uiterste mogen bewonderen tijdens de rondleiding, en dan die werkvloer, gaaf man om daar te "mogen" werken.
jeroen je bent een Bofkont

En dan het testwerk, omdat er nogal wat MTB-ers waren eerst even een racefiets genomen, tijd geleden, kanonneh elke tik is raak elke trap een turbo, geweldig

Dan even een hardtail mogen proberen , dat valt tegen alsje zelf Scalplel rijd, stuiters alle kanten op.
En toen YES!! de Carbon Rush, jongens wat een Topper!!!!!!!!!!! meer dan geweldig, super, klasse FANTASTIES!
Rijd als een trein, stuurst als een mes, He-Le-Maal geweldig

Raynus, ( Mr. Cannondale),-))
---- __ò
------- -`\<
---- (*)/ (*)

De rit zeker waard. Onderweg werdt ik wel verleid om in Apeldoorn af te slaan maar ik ben blij dat ik door ben gereden naar Oldenzaal. Altijd intressant om te weten hoe Cannondale specifiek met het produktie process omgaat. En ik kan je vertellen dat ik na deze dag meer waardering heb gekregen voor Cannondale. Het blijft in mijn ogen echter nog steeds een erg commerciele aktie om met 1 "systeem" te komen. Maarja geef ze eens ongelijk en dat is sinds ik Cannondale ken ook niet anders geweest. Ik ben alleen de verwend klant en wil de onderdelen keuze kunnen maken. Waarbij ik overigens niks afgeef over de geleverde onderdelen. Die bleken tijden het testen prima in orde.
Ik heb het geluk gehad dat ik alles kon testen wat ik wou. Eerst de Taurine. Toen een ritje over de gladde bladeren met een Six. En als laatste mocht ik met de Rush spelen. Persoonlijk was ik het meest in de Taurine geintreseerd en deze heeft me niet terleur gesteld. Wat een lekker licht en stijf karretje is dat. Ik blijf de lefty echter een lelijk eendje vinden. Maar gelukkig ontwikkeld deze zich tijden het fietsen in een mooie zwaan. Op de rush begon het voorwiel alleen te swabberen toen ik met losse handen fietste. Geen idee of dat wat aangeeft maar het leek me niet helemaal in orde. Anyway ik heb genoten van een super dag. En als DP weer snel zoiets organiseerd zal ik ook dan weer mooi weer meenemen.
Ik heb het geluk gehad dat ik alles kon testen wat ik wou. Eerst de Taurine. Toen een ritje over de gladde bladeren met een Six. En als laatste mocht ik met de Rush spelen. Persoonlijk was ik het meest in de Taurine geintreseerd en deze heeft me niet terleur gesteld. Wat een lekker licht en stijf karretje is dat. Ik blijf de lefty echter een lelijk eendje vinden. Maar gelukkig ontwikkeld deze zich tijden het fietsen in een mooie zwaan. Op de rush begon het voorwiel alleen te swabberen toen ik met losse handen fietste. Geen idee of dat wat aangeeft maar het leek me niet helemaal in orde. Anyway ik heb genoten van een super dag. En als DP weer snel zoiets organiseerd zal ik ook dan weer mooi weer meenemen.