NB. T'is de eerste keer dat ik mijn bijdrage lever aan het forum dus ik weet nog niet of dit bericht helemaal goed gaat.

Moderators:JJ, Beheerders
Gaat best aardig voor een eerste keerMr Elsworth schreef: NB. T'is de eerste keer dat ik mijn bijdrage lever aan het forum dus ik weet nog niet of dit bericht helemaal goed gaat.
Leuke scan!Elevation12,000 schreef:Geweldig ding Mr Elsworth. 3D, van Chris Herting! Zat echt te kwijlen over 3D's toen ik ze midden jaren negentig in de Duitse BIKE Workshop zag.
Nu ik toch de scanner bij de hand heb:
Je hebt jezelf hiermee een echte witte raaf aangeschaft trouwens.
Jij bent er zeker ook zo één die ze maar als laatste zijn cadeautje gevenMr Elsworth schreef: De aandachtige kijker ziet ok dat ik wat te zenuwachtig was met het monteren; ze zitten verkeerd om!
De remhendels zitten verkeerd om. Kun je zien aan de instelknop. T' is maar een detail.Elevation12,000 schreef:Jij bent er zeker ook zo één die ze maar als laatste zijn cadeautje gevenMr Elsworth schreef: De aandachtige kijker ziet ok dat ik wat te zenuwachtig was met het monteren; ze zitten verkeerd om!![]()
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw benul wat er verkeerd om zit![]()
Mooi hoor, die Moots stem. Dat alu klepje is wel lekker praktisch, maar of hiermee op esthetisch vlak ook een slag gemaakt is...
Heeft Chris me toch nog gematst; hoefde maar 160 USD te betalen.Elevation12,000 schreef:Ik heb mijn Yo Eddy! met die lui laten komen. Bar weinig boeide me buiten dat ik hem snel wilde hebben. 350 dollar werd dat dus, tik maar af! Gelukkig kwamen ze bij mij niet aan de vaste deur.
Ach, hij was het waard.
Sterkte met dat extra nachtje slapen - mocht het ueberhaupt nog van slapen komen
Ge zijt geen poot uitgedraaid. T'is maar een freempje met een jersey en wat framestickers voor m'n racertjeElevation12,000 schreef:..of ik ben een poot uitgedraaid. Mits we het hier allebei over een complete bike hebben natuurlijk
USPS is inderdaad een drama. Er is echter wel een mogelijkheid om ook deze zending te traceren. Heb laatst een gekneusde Salsa weer geretourneerd en deze kon ik zelfs met de post in de VS volgen.Elevation12,000 schreef:Heb 2x een frameset voor max 80 dollar met USPS laten verschepen. In 50% vd gevallen kwam het echter niet aan...
Gelukkig AmEx betaald, dus in no time restitutie. Blijft pijnlijk. Ik wilde een frameset, geen geld
Ik zou wel graag willen maar hij heeft maar liefst tien versnellingen achter en dit is eigenlijk wel een Single Speed (die SS afkorting gibt mir immer noch ein bischen unheimisch gefuhl) forum.^oZ schreef:Laat eens snel wat foto's zien van die Dean!
Geweldig! Wat anderen er van mogen zeggen. Ik vind deze badges schitterend. Voor een mooi speciaal frame is zo iets the icing on the cake. Je ziet nu bij alle small builders (Ventana, Elsworth, Intense etc) ook steeds meer RVS en relief badges.Elevation12,000 schreef: Ik ken d'r meer die Jen Green gestrikt hebben voor een headbadge =>
.