dirt park in houthalen

Deel ervaringen en informatie over de Bikeparks in europa en de rest van de wereld.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
F.B.
dirt park in houthalen

Bericht door F.B. » di nov 21, 2006 6:42 pm

ik wil het nu eindelijk hebbe een dirt parcour in houthalen ma hoe doe je dat nu met de gemeente, ik ben het echt beu dat ze onze jumps kapot maken dus moet het maar een legaal zijn.
ma jah hoe begin je daar nu aan. waar moet. geef tips en ervaringen .
maar breek het niet af. je kan het toch proberen. en als je mee wilt helpen: richter_jens_ke@hotmail.com

bestbiker

dirts

Bericht door bestbiker » di nov 21, 2006 9:22 pm

stap eens naar het buurt huis in de wijk waar je de dirts wil hebben en vraag naar de jongeren/buurt werker. deze kan je vast wel verder helpen. hebben wij hier in groningen ook gedaan, en we mogen binnenkort de eerste officiele schep in de grond steken.

F.B.

Bericht door F.B. » di nov 21, 2006 9:24 pm

wat heb je er voor moeten doen alle moest je een petities maken of zo veel mense of daar mense gaan overtuigen
Laatst gewijzigd door F.B. op wo nov 22, 2006 1:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

F.B.

Bericht door F.B. » wo nov 22, 2006 1:36 pm

ik denk niet dat ze het alleen voor mij gaan maken dus iedereen die rond houthalen woont en een bmx of dirt bike heeft moet mij helpen.
plz help mij

Clackbietch

Bericht door Clackbietch » di nov 28, 2006 5:42 pm

Woon je ver van Heusden af?

Op de Helzold in Heusden-Zolder zijn er een aantal mensen wat aan het graven, met medeweten van de gemeente (hebben er zelfs wat zand gelegd).

Nu, echte dirts ga je ook daar niet kunnen leggen, teveel trafiek voor scherpe jumps. Maar 't is wel een leuk alternatief om wat te gaan graven.

Tot daar dan misschien maar eens!

Click Clack Bietch fwiep fwieep.
SATAN! Of zoiets

F.B.

Bericht door F.B. » di nov 28, 2006 6:05 pm

als het aan de mijn is ben ik er al geweest en ik ken er iemand die er soms rijd ma ik vond het maar nix veel te vermoeiend en er zat geen ritme in ma miss is het onder tusse al verandert

Plons

Bericht door Plons » do nov 30, 2006 7:05 am

op de grens van Houthalen en Zolder ligt er een perfect belachelijk "parkske", raar maar waar, blijkbaar kent dat niemand, terwijl ik persoonlijk dat een topperke vind.

Het wordt ook zeer goed onderhouden, en ik rij er nu al 2 jaar voorbij met mijn cyclocross fiets en is nog nooit afgebroken.

Ik ga niet vertellen waar het ligt, want je moet maar eens wat moeite doen daarvoor dienen die trappers op die fiets...

volgens mij is het parkoertje (en tis niet klein) gebouwt door mensen die kunnen fietsen want dat zie je wel uit de constructies...

Clackbietch

Bericht door Clackbietch » do nov 30, 2006 12:15 pm

Ik bedoelde alvast dat aan de mijn ja, is een oud bmx-parcourtje dat wat bijgewerkt wordt. Kloterij is in ieder geval dat je er je de pleuris trapt en in verhouding maar weinig jump-plezier hebt. Maar volgens mij zijn er wel mogelijkheden. als de gemeente nog wat vrachten zand wil brengen heb je in ieder geval al vrij snel een redelijke dirt-lijn liggen, en je kan de startberg als aanloop nemen. Gewoon rollen en hopla flow genoeg.

@ plons: huh waar? Toch nog eens op mijn fietske kruipen, toch niet dat ding langs het spoor?

Mocht je toch per sé met de gemeente iets willen afspreken, prent je dan enkele locaties in je hoofd, ga langs de sportdienst, en leg je het effe voor. Verwacht niet dat ze meteen ja of nee zeggen, maar ze kunnen je wel uitleggen hoe je het best zou moeten aanpakken om wat steun te krijgen.
SATAN! Of zoiets

F.B.

Bericht door F.B. » do nov 30, 2006 5:40 pm

daar voor dient mijn vader ik stuur hem op zoek toch hij heeft al heel wat spots gevonde zoals aan het spoor in genk en in zolder aan de mijn
mijn pa kent jou parkour ook
maar jah ik heb echt hulp nodig mense die mense kenne die es wille gaan fietse ergens in genk of maasmechelle ik maak een mooie groeps foto en dan kan ik da ook aan de gemeente laten zien
kga een heel bundeltje maken met foto`s tekeninge en zo alles wat kan helpe bezoek aan de gemeente is verlegd tot na de examen dus jah das over drie weken ofzo ma ik wil egt dat het iets word niet zo twee lijntjes ma met een foam pit en jah toch zeker vier lijne plus nog iets voor kleine kindere nu jah ik ga toch klein beginne

Plons

Bericht door Plons » do nov 30, 2006 8:26 pm

hahhaha, handige pa hebt gij.

Helaas kent hij geen van onze parkoers want als hij weet dat naar onze dingen ga, komt hij niet mee ;)

F.B.

Bericht door F.B. » do nov 30, 2006 9:14 pm

hij is ook wel oud he mja miss dak dees weekend eens kom kijken na het parcour
een beetje condisie training

Plaats reactie