ZEVEN
Moderators:JJ, Beheerders
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
- TheBigLjeweetwel
hij komt enkel vh middenblad bij hoge snelheid van trappen afrijden.
voor de rest een volledig custom made fietsje
High Roller Tacky : als je ziet waar wij de laatste tijd rijden, weet je waarom we Tacky gaan
Er staan een saint shifter op omwille vh feit dat ik graag met mijn remgrepen fel naar binnen rij.
De lusjes in de remkabels is voor meer druk op het voorwiel in linkse bochten, want het viscoitsteit niveau van de low speed compressie is hoger dan het niveau vd rebound shim stack.
Voor de rest chris king wielen en headset, bestaat er wat anders ?
Cx sapim spaken
voor de rest een volledig custom made fietsje
High Roller Tacky : als je ziet waar wij de laatste tijd rijden, weet je waarom we Tacky gaan
Er staan een saint shifter op omwille vh feit dat ik graag met mijn remgrepen fel naar binnen rij.
De lusjes in de remkabels is voor meer druk op het voorwiel in linkse bochten, want het viscoitsteit niveau van de low speed compressie is hoger dan het niveau vd rebound shim stack.
Voor de rest chris king wielen en headset, bestaat er wat anders ?
Cx sapim spaken
- Kjiratsiekoedel
- Contacteer:
- Xircuit
- Contacteer:
jah, duh. Dat is toch logisch, zo doe ik dat ook....Plons schreef:heb jij dan daar geen last van ?
maar door deze extra lus kan ik zeker 3 tpa uitsparen op mijn banden compound waardoor ik de low speed compressie zeker 2 clicks minder kan geven wat vooral voelbaar is in linkse bochten.
Ich Heisse Super Fantastisch!
DeKerf's schreef:.. nu die dwergen nog....
Dwerg #2 meld zich...

Me GT Zaskar X is ge U-turned naar XC dus we kunnen weer los in Maasmechelle sé! ! !
Leutig Plonske op zunne bovenbuis op d'n trappekes afdaling... WUR!
Want z'n ketting schuift eraf... hedt glad ginne MRP-ke meer erop; de zot.
En hij had al ne 'ooge stem.
Of hij maokt ne hennig skonne endo!
't einde van z'n deftige casque dus ook...
ps. Dwerg #3 is BeTTeS... Dwerg #4 is Werner euh. TBX... Dwergen #4 et 5 sen de Pannekoek Bros. ... Dwerg #6 Hennige Harry & numeró 7 STEELEY!
-Heee HO... HEE HO... HEE HO.... lalalalalalala enz.-
RIDERS READY?
-
laten we het zo zeggen :
ik had hem 7 jaar geleden al moeten kopen
mag rustig stellen dat ik het één en ander van fietsen ken, maar dit slaat alles
let op : volledig custom zoals ik hem wou, dan zou het ook heel erg zijn moest hij niet rijden zoals ik het wou.
Ik wist alleen niet dat er zo een groot verschil zat tss een seven en de rest vd high end ht's
ik had hem 7 jaar geleden al moeten kopen

mag rustig stellen dat ik het één en ander van fietsen ken, maar dit slaat alles
let op : volledig custom zoals ik hem wou, dan zou het ook heel erg zijn moest hij niet rijden zoals ik het wou.
Ik wist alleen niet dat er zo een groot verschil zat tss een seven en de rest vd high end ht's