klik hier: http://www.pinkbike.com/photo/?op=list& ... rid=147978
Moderator:Beheerders
Dat is dan meteen de lelijkste en lompste fiets die ik ooit heb gezien. Hoe bouw je zoiets, werkelijkremmie_dirt schreef:bikerboi, kijk dan eens hiernaar:
http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... s%26sa%3DG
hij is idd zwaar maar rijdt super,deze bike geeft je echt het gevoel dat je alles aankunt(aan de fiets zal het niet liggen).remmie_dirt schreef:ik vond m er wel vet uit zien maar het zal niet echt lekker fietsen met 25 kilo fiets onder je. Dat is onmogelijk de lucht in te krijgen man. Voor de rest ziet er wel vet uit
de bike geeft je het gevoel dat je alles aankunt,maar aan de fiets zal het niet liggen .....................jaja duidelijkmtbfreak schreef:hij is idd zwaar maar rijdt super,deze bike geeft je echt het gevoel dat je alles aankunt(aan de fiets zal het niet liggen).remmie_dirt schreef:ik vond m er wel vet uit zien maar het zal niet echt lekker fietsen met 25 kilo fiets onder je. Dat is onmogelijk de lucht in te krijgen man. Voor de rest ziet er wel vet uit
sunn schreef:Mijn nieuwe projectje:
Specialized Demo 8 pro 2005
Fox 40 RC2 2005
Hayes HFX-9 HD
Sun Doubletrack achter, MTX S-type voor
Thompson zadelpen
Scott zadel
Brave Machine stuur/stuurpen
oldskool love!!nwolsink schreef:Toch vind ik deze en andere "oude" Kona's mooier dan de nieuwe.FireFox schreef:Hier dan mijn bike, een kona Stinky deelux uit 2000 met shiver uit 2001 en net nieuw erin een 2006 roco rc.
Greetz
Firefox
Goede keuze btw de ROCO, ik heb er zelf ook een naast mijn DHX5
Ik vind de nieuwe Demo8 ook niet mooie dan de huidige Demo9Goofy @ Team SoliD schreef:oldskool love!!nwolsink schreef:Toch vind ik deze en andere "oude" Kona's mooier dan de nieuwe.FireFox schreef:Hier dan mijn bike, een kona Stinky deelux uit 2000 met shiver uit 2001 en net nieuw erin een 2006 roco rc.
Greetz
Firefox
Goede keuze btw de ROCO, ik heb er zelf ook een naast mijn DHX5
als je eenmaal een oldskool hebt gehad dan ga je moeilijk naar een nieuwe bike!
en ik heb gisteravond even op die roco gezeten.. maar damn! dat ding is lekker!![]()
![]()