Iemand ervaring met deze velgen?
'k ga mij er mischien aanschaffen
Grtz
Halo Combat velgen, ervaring?
Moderator:Beheerders
- TheBigLjeweetwel
Op zich zegt dit alweer genoeg. Welke mongool gaat nou n roltrap afrijden!TheBigLjeweetwel schreef:Toen ze er mee van de roltrap afreed en met banden op de goede druk , zaten er deuken in daarna.
Buiten dat heeft n combat velg t bij mij n halfseizoen aan dh uitgehouden. Beter neem je een double track voor achter als het stevig moet zijn.
Zondagsrijder
Weer een gevalletje van de hoed en de rand... Roltrap was met een crap buitenband en onbenullig rijden en dat waren de enige deuken die ik erin kreeg. Wél lullig want ze waren brand-føcking new voor dat incidentje.TheBigLjeweetwel schreef:Toen ze er mee van de roltrap afreed en met banden op de goede druk , zaten er deuken in daarna. Van wat ik me kan herrineren.
Vervolgens 2 jaar mee gereden, zonder extra deuken, en nu heeft iemand anders ze als backup set. Zijn overigens niet de meest mooie velgen die er zijn, double tracks net zo min trouwens, en ik vraag me af of je zulke velgen echt nodig hebt, maar ja, ieder zijn ding. Rij zelf nu met Halo Freedom wielen trouwens, licht en sterk, maar heb ze minder dan twee maanden in gebruik. Daarvoor 2 jaar met XM321 van Mavic gereden (DH/FR).
succes
SORRY TANJA!!!! Jij bent natuurlijk geen mongool haha.T schreef:Weer een gevalletje van de hoed en de rand... Roltrap was met een crap buitenband en onbenullig rijden en dat waren de enige deuken die ik erin kreeg. Wél lullig want ze waren brand-føcking new voor dat incidentje.TheBigLjeweetwel schreef:Toen ze er mee van de roltrap afreed en met banden op de goede druk , zaten er deuken in daarna. Van wat ik me kan herrineren.
Zondagsrijder
had ik zeker niet tegen jou moppie!Don schreef:SORRY TANJA!!!! Jij bent natuurlijk geen mongool haha.T schreef:Weer een gevalletje van de hoed en de rand... Roltrap was met een crap buitenband en onbenullig rijden en dat waren de enige deuken die ik erin kreeg. Wél lullig want ze waren brand-føcking new voor dat incidentje.TheBigLjeweetwel schreef:Toen ze er mee van de roltrap afreed en met banden op de goede druk , zaten er deuken in daarna. Van wat ik me kan herrineren.