'Streetmeeting' Nr. 7 (--> 4X/DIRT <-- zondag 5 nov.)
Moderator:Beheerders
- streetfreak
Knetters, daar heb je een goeie! PB me je msn eens, dan krijg je ze allemaal!pietervds schreef:jammer dat het nu geen streetmeeting is....btw ik wacht nog steeds op de foto's van afgelopen meeting in eindhoven (enpro/le mark)
"´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier"
-
Nami
Bikerboi (mayb)
Steelhead Rider
Dirtyboy
b-dirt
streetfreak
Vette Ranger + aanhang
Brave22
We kunnen inderdaad het beste gewoon bij de baan afspreken. We blijven daar toch gewoon 4X'en dirten, dus laatkomers zijn ook welkom... Voor mensen die met de trein komen: ga door tot Rotterdam Alexander en scheur buiten achter bus 35 aan, dan zit je aardig in de buurt. Ik ga het iig zo doen, meer mensen die mee fietsen?
Bikerboi (mayb)
Steelhead Rider
Dirtyboy
b-dirt
streetfreak
Vette Ranger + aanhang
Brave22
We kunnen inderdaad het beste gewoon bij de baan afspreken. We blijven daar toch gewoon 4X'en dirten, dus laatkomers zijn ook welkom... Voor mensen die met de trein komen: ga door tot Rotterdam Alexander en scheur buiten achter bus 35 aan, dan zit je aardig in de buurt. Ik ga het iig zo doen, meer mensen die mee fietsen?
t lijkt me wel zo handig als jullie af spreken wat jullie gaan doen met slecht weer
dat jullie gewoon door rijden in de regen en hopen dat t gaat stoppen, gewoon niet gaan, of verzetten?
tis anders lullig als blijkt dat bijvoorbeeld niemand komt en dat iemand dan alleen is :P
maar ik hoop voor jullie dat t lkkr weer wordt
lijstje:
Nami
Steelhead Rider ?
b-dirt
streetfreak
Vette Ranger + aanhang
Brave22
Remmie_dirt ?
zijn er nog mense die kome en nnog niet op t lijstje staan?
ik zal er helaas niet bij zijn
mzl,
martin

dat jullie gewoon door rijden in de regen en hopen dat t gaat stoppen, gewoon niet gaan, of verzetten?
tis anders lullig als blijkt dat bijvoorbeeld niemand komt en dat iemand dan alleen is :P
maar ik hoop voor jullie dat t lkkr weer wordt

lijstje:
Nami
Steelhead Rider ?
b-dirt
streetfreak
Vette Ranger + aanhang
Brave22
Remmie_dirt ?
zijn er nog mense die kome en nnog niet op t lijstje staan?
ik zal er helaas niet bij zijn

mzl,
martin
-
- streetfreak
Als het een voorwiel is zonder schijf, kan ik je wel even een wieltje fixenNami schreef: ik vraag me af of ik zondag kan komen, m'n laatste velg is namelijk nog steeds niet binnen (vandaag? morgen?) en daarna moet het wiel dus ook nog gespaakt worden...
"´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier"
als je bijv langs mark gaat voor je naar meeting gaat laat het even horen dan rij ik mee en hoef ik niet zo te zoeken daarNami schreef:Tell me more...Le Mark schreef:Als het een voorwiel is zonder schijf, kan ik je wel even een wieltje fixenNami schreef: ik vraag me af of ik zondag kan komen, m'n laatste velg is namelijk nog steeds niet binnen (vandaag? morgen?) en daarna moet het wiel dus ook nog gespaakt worden...