BK DH verplaatst naar 15 oktober

Downhill en freeride wedstrijden, parcoursinformatie en napraat. Deel hier je ervaringen of stel vragen!

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
crazy canuck
Contacteer:
BK DH verplaatst naar 15 oktober

Bericht door crazy canuck » zo aug 13, 2006 1:05 pm

normaal ergens in september maar nu op 15 oktober.

klas het op www.freex.be

van die berg

Bericht door van die berg » vr sep 08, 2006 9:20 am

Modderbanden en regenpakje liggen al klaar..
:no:
We kunnen misschien es een sneeuw DH proberen in december ofzo.. Of is een snowboard dan niet handiger?

Bruno

Bericht door Bruno » do okt 19, 2006 7:21 pm

En ze hebben nog steeds niks geleerd qua organisatie, het was een regelrechte chaos. Ik heb er nu echt genoeg van, zoiets kan niet voor een "officieel" BK. Je betaalt als niet licentie houder 20€ inschrijving en waarom eigenlijk :? organisatie en vooral de tijdmeting is compleet fu**ed up. Voorbije jaren was het in dat opzicht al triestig maar na dit jaar hou ik het voor bekeken, als ik wil gaan rijden ga ik wel als er geen wedstrijd is, heb je veel meer gereden voor veel minder, of naar een park, daar kan je voor een goeie 20€ een hele dag echt rijden.

Chmod

Bericht door Chmod » vr okt 20, 2006 7:51 am

waarom doe je de organisatie dan niet zelf?

Alesk doet dit volledig alleen en kan niet rekenen op de belgische bond... Desondanks de foutgelopen eerste tijdsmeting heb ik in België nog nooit zo'n grote wedstrijd meegemaakt (174 deelnemers). Zelfs de bezoekers hadden uigestippelde paden en wegwijzers. De piste was volledig op orde gebracht (2 weken geleden kon je niet eens overal over de piste), ze hadden zelfs een starthek zelf in mekaar gelast... De prijs was €15, merendeel gaat rechtstreeks naar de bond, de rest in de shuttle. Dit is echt vrijwilligerswerk hè.

Ipv die mannen af te breken, steek ze een hard onder de riem zodat ze nog steeds de zin hebben om verder te gaan, uit ervaring kan je maar leren.

Zonder hen was er NIETS.

Old Manitou

Bericht door Old Manitou » vr okt 20, 2006 12:15 pm

idd chmod
ok de organistatie was mss niet 100% maar het zijn wel de enigste die het aandurfden om dit jaar 3 wedstrijden te organiseren
waar zit de rest met hune grote muil?
dat ze het eens zelf doen ofwel gewoon hulp bieden aan alesk en zijn team
ik hoor dat hier allemaal graag op het forum
doe er dan zelf iets aan
dit is mijn idee ervan

schnitzer

Bericht door schnitzer » vr okt 20, 2006 5:06 pm

toch geef ik bruno gelijk,als je na 3 jaar nog altijd geen deftige tijdsmeting kan nemen awel merci
de TIJD daar gaat het toch om tijdens een wedstrijd, niet om paaltjes langs het parcour...enz
ben zelf dit jaar gestopt met wedstrijd rijden na pakweg 8 jaar in belgie rond tehangen
nu mijn grootste probleem was het vervoer
walen eerst dan VIP's en dan de rest waar ik bij hoor, kan soms lang duren voor je boven bent
maar ja ze doen toch iets beter dan niets
en dat is mijn idee

Bruno

Bericht door Bruno » wo nov 01, 2006 4:01 pm

Chmod, die piste ligt al maanden klaar, er is niks veranderd tegen vorig jaar behalve dat de "road gap" er niet meer in zit. En ok, het is wel fijn dat er tenminste iets wordt georganiseerd, maar het is jaar na jaar hetzelfde, zoiets kan 1, 2, mss 3 keer maar dan zouden ze daaruit toch lessen moeten trekken vind ik. In Coo 2 of 3 jaar geleden was het van de eerste keer goed (wel andere organisatie en meer sponsors d8 ik). En als Alesk dit echt alleen doet, chapeau voor hem. Maar als we moeten geloven wat je daar zegt laat hij zich dan wel in 't zak zetten door de Belgische bond ('t is ook altijd hetzelfde in ons kloteland, typisch Belgisch) => de bond moeit er zich ni mee en laat hem aan zijn lot over maar rijft achteraf wel de opbrengst binnen (om dan in de koers te steken), en dan kunnen ze van de bond uit nog geeneens voor een installatie zorgen voor de tijdmeting?!

Jullie zeggen wel, doe het dan zelf, maar je moet er om te beginnen al de tijd voor hebben en kunnen vrijmaken, en dat kun jij niet voor een ander bepalen! En ik ga ook graag zelf nog wat fietsen. Dus wie zich voor zo'n organisatie wil engageren moet weten waar hij aan begint. We zijn allemaal ook erg veeleisend als het op onze fiets aankomt, maar dat een organisatie in 't honderd loopt dat vinden jullie allemaal niet erg? laat me niet lachen he. Als het tijdsschema en de meting in orde zouden zijn zou de complete organisatie van mij zeker 9/10 krijgen, maar momenteel haalt het tijdsschema en de meting in mijn ogen 1/10 (voor de moeite) maar dat is net waar het op een wedstrijd om draait, toch. Alles is er wel op vooruit gegaan, (bv. om toeschouwers te lokken (tent van RedBull,...) ziet er ter plekke allemaal wel vet uit) behalve dat 1 punt wat echt noodzakelijk aan verbetering toe is, dat is al jaren hetzelfde.

Chmod

Bericht door Chmod » vr nov 03, 2006 7:52 am

de piste heeft wel even een opknapbeurt ondergaan. stuk na tafel kon je niet eens de step-up nemen, hier lag een boom. Ma enfin, als je al gaat verwachten dat ze een volledig nieuwe piste gaan trekken...
dan krijg je vorig jaar. Rememder deze rommel nog?

ps, als je enkel wil rijden ben je dit landje snel moe hoor. Dankzij ons groepje heeft chaudefontaine een kleine facelift gekregen.

5 man - 2 uur werk - jaar fun.

always the same, gebruik maken van de dingen van een ander is makkelijk.

Bruno

Bericht door Bruno » zo nov 05, 2006 12:45 am

Dat het parcours praktisch onveranderd is gebleven boeit mij niet!! Het ging mij vooral om de tijdmeting! Maar ik ga ook niet 1 of anderhalf uur in de auto zitten om een dag te gaan graven, kan ik hier naast de E19 ook gaan doen. (ik werk ook zaterdags, en 's zomers 50u/week en dikwijls meer (net gedurende het DH seizoen, het motoseizoen loopt spijtig genoeg gelijk), dus ik ga zondags echt wel liever fietsen). Daarbij komt nog dat ik niks ken van een deftig parcours aanleggen (of veranderingen doen), Ik ben nu eenmaal niet zo creatief (echt waar hoor :oops:), da's mss een flauw excuus, maar overwegen om op maandag alleen naar daar te trekken heeft dus niet echt veel zin in mijn ogen.

Maar eh, zullen we het hier voor bekeken houden? We hebben allebei ons gedacht gezegd maar zoals nu kunnen we nog eindeloos doorgaan. We beginnen ons stilaan te gedragen als 2 kleine kinderen. :arms:

Chmod

Bericht door Chmod » zo nov 05, 2006 1:54 pm

yup, groot gelijk.

den_Willy

Bericht door den_Willy » zo jun 08, 2008 9:35 pm

LoL, dit is ondertussen twee jaar geleden en ik lees het nu pas gwn uit verveling. Maar toch!

Hier kunnen de kleine jongetjes op dp nog van afkijken. Twee heren die fatsoenlijk een meningsverschil hebben en het als heren oplossen en niet op elkaar beginnen te schelden. mooi mooi

Plaats reactie