Ik heb al heel veel gekregen (moet nog ff her en der wat ophalen) maar momenteel ff door persoonlijke omstandigheden is dit ff een wat lager pitje..sneeuwpop schreef:Rinse, heb je inmiddels al iets rijdbaars?
Rinse
Moderators:JJ, Beheerders
Ik heb de laatste tijd best wel veel over dit topic, of soortgelijke gevallen nagedacht. Laatst kwam een vriend van me bij of ik nog een achterwiel had voor een jong neefje dat wel helemaal bike gek is, maar die een wiel getacoot had en dus niet meer kon rijden.
Ik had nog wat liggen, dus die gozer kan weer rijden.
Dit moet toch voor meerdere mensen te doen zijn. En dan bedoel ik geen gepimpte fietsen voor patsertjes, maar een deugdelijk bike voor jongens die echt willen, maar geen poen hebben.
Er is wel eens geopperd bikes en parts naar arme gebieden te sturen, maar daar is een mega logistieke actie voor nodig, en dit kan heel klein en simpel blijven. Parts uitwisselen op meetings, iemand maakt er een fiets van en als weer een ander er een slachtoffer voor heeft kan die rijden voor weinig.
Is dit een suf idee? Bikers voor bikers?
JJ
yep, zonnetje, biertje, ouwehoeren en gelukkig heb ik een grote kofferbak (of te veel spullen)JJ schreef:We zaten echt al te denken aan een kofferbak verkoop, maar dat moet natuurlijk in de zomer of voorjaar, na een leuk tochtje gereden te hebben.
Gaat er in het voorjaar dus echt komen, een kofferbak markt met bike parts.
JJ
Op het stationsplein lijkt me geen goed idee. Zie je 't al voor je, al die gehuurde vrachtwagens van DP leden .......heppypeppy schreef:Het probleem met een boot-sale, zoals voorgesteld, is dat je juist een grote kans hebt om de "doelgroep" te missen. Degene die komen zijn de mensen met een auto/middelen die naar de afgesproken plek kunnen komen. Dat hebben de middelbare scholieren niet. Er is nog wel een mogelijkheid; je doet het op het stationsplein bij utrecht centraal (voor iedereen te bereiken met OV).
Haal aub dat DP eraf, is mss leuk als er meer mensen komen dan alleen al dat kansloze DP volk..Steelboy schreef:En Ruben heeft dit idee al eerder geopperd, misschien moeten we maar eens een keer een officiele Dirty Pages Car-booth-trade meeting houden...