Wat zijn volgens jullie de best grippende pedalen?
Gaat jullie voorkeur uit naar bushings of kogellagers?
Een grease port is handig maar noodzakelijk?
Ik ben namelijk op zoek naar een nieuw setje pedalen ik ga ze gebruiken voor Freeride/Downhill.
Pedalen
Moderator:Beheerders
NS - Leg Eaters
Lagertechniek: Industrielager

NS - Pancake

24 - Butterfly

DMR - V12
Lagertechniek: doppelte Industrie und Gleitlager

Woodman Spiky Plus
Lager: Cartridge-sealed with 3 bearings.

Zo zijn er nog veel meer om op te noemen..
Groeten Daan

NS - Pancake

24 - Butterfly

DMR - V12
Lagertechniek: doppelte Industrie und Gleitlager

Woodman Spiky Plus
Lager: Cartridge-sealed with 3 bearings.

Zo zijn er nog veel meer om op te noemen..
Groeten Daan
Normal people worry me.
ik weet dat er heel veel zijn om op te noemen. daarom vroeg ik hier op dp om jullie ervaringen.
de meeste pedalen die je liet zien goofy2 zijn in mijn ogen niet echt goede pedalen. bij al die pedalen moet je de pinnetjes vanaf het loopvlak uitdraaien. bij schade moet je dus gaan boren.
Geen van alle ontwerpen zijn concaaf en behoorlijk dik.
welke pedalen hebben een grease port en lopen op bushings? ik denk namelijk dat dat de best combo is.
burgtec penthouse flats vind ik er wel goed uitzoen maar dik aan de prijs en niet leverbaar op het moment. en die hebben volgens mij ook geen grease port
de meeste pedalen die je liet zien goofy2 zijn in mijn ogen niet echt goede pedalen. bij al die pedalen moet je de pinnetjes vanaf het loopvlak uitdraaien. bij schade moet je dus gaan boren.
Geen van alle ontwerpen zijn concaaf en behoorlijk dik.
welke pedalen hebben een grease port en lopen op bushings? ik denk namelijk dat dat de best combo is.
burgtec penthouse flats vind ik er wel goed uitzoen maar dik aan de prijs en niet leverbaar op het moment. en die hebben volgens mij ook geen grease port