Grote DP-XC meeting Groesbeek 15 okt
Moderator:Beheerders
Steelboy
DeKerfs
Jurriaan
BOSS
Rinse Appelstroop
Loeky
caramba
Het Tuig
Scaluner
Struik
Dader
Marco Loo
Ott
Walter
lc4
Om het tempo niet al te hoog op te laten lopen en het gemiddelde aan levenservaring te verhogen...
Oh ja, én om gelijk het officiële DP-tenue af te halen, voor zover dat dan nog niet thuis is ontvangen
DeKerfs
Jurriaan
BOSS
Rinse Appelstroop
Loeky
caramba
Het Tuig
Scaluner
Struik
Dader
Marco Loo
Ott
Walter
lc4
Om het tempo niet al te hoog op te laten lopen en het gemiddelde aan levenservaring te verhogen...
Oh ja, én om gelijk het officiële DP-tenue af te halen, voor zover dat dan nog niet thuis is ontvangen

Kunnen we de meeting niet gewoon houden terwijl we met z'n allen de BBC rijden?BOSS schreef:Dat mag dus niet, eerst zeggen dat je komt en dan stiekum de BBC gaan rijden.........dat is geen geldig excuus.dader schreef:sorry ik moet afzeggen, heb mij zojuist ingeschreven voor de Bart B. Challenge..
Trakteren!!!![]()
dussssss©
Als het 10:00 wordt kom ik graag. Heb s'-middags andere verplichtingen, vandaar.
lijstje:
Steelboy
DeKerfs
Jurriaan
BOSS
Rinse Appelstroop
caramba
Het Tuig
Scaluner
Struik
Marco Loo
Ott
Walter
lc4
lazylad
lijstje:
Steelboy
DeKerfs
Jurriaan
BOSS
Rinse Appelstroop
caramba
Het Tuig
Scaluner
Struik
Marco Loo
Ott
Walter
lc4
lazylad
- Specialzed Stumpjumper
- Commencal VIP Nuts2
- Rocky Mountain Element signature
- Scott Cr1
- Scott cross team
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Als het 10:00 wordt kom ik graag. Heb s'-middags andere verplichtingen, vandaar.
lijstje:
Steelboy
DeKerfs
Jurriaan
BOSS
caramba
Het Tuig
Scaluner
Struik
Marco Loo
Ott
Walter
lc4
lazylad
Helaaaaaaaas, zal het voor mij niet lukken om erbij te zijn. Door puur studentiële redenen. Daarbij zal het dus ook zo zijn dat sneeuwpop niet aanwezig zal zijn aangezien hij van mij afhankelijk was (of dat nog zo is...?)
RInse
lijstje:
Steelboy
DeKerfs
Jurriaan
BOSS
caramba
Het Tuig
Scaluner
Struik
Marco Loo
Ott
Walter
lc4
lazylad
Helaaaaaaaas, zal het voor mij niet lukken om erbij te zijn. Door puur studentiële redenen. Daarbij zal het dus ook zo zijn dat sneeuwpop niet aanwezig zal zijn aangezien hij van mij afhankelijk was (of dat nog zo is...?)
RInse
Whoop Whoop!
Mietje! Ik stel voor dat iedereen die een onderdeel toegezegd heeft voor Rinse's SS-er dit meteen weer intrekt... dit soort praktijken kunnen natuurlijk niet ....Rinse Appelstroop schreef: Helaaaaaaaas, zal het voor mij niet lukken om erbij te zijn. Door puur studentiële redenen. Daarbij zal het dus ook zo zijn dat sneeuwpop niet aanwezig zal zijn aangezien hij van mij afhankelijk was (of dat nog zo is...?)
RInse

- Hotsnail
- Contacteer:
Als ik de 15e weer een achterwiel heb ben ik er bij. Als sneeuwpop naar Leeuwarden toe kan komen kan hij met mij mee rijden. (of ergens anders op de route natuurlijk)
lijstje:
Steelboy
DeKerfs
Jurriaan
BOSS
caramba
Het Tuig
Scaluner
Struik
Marco Loo
Ott
Walter
lc4
lazylad
HotSnail (onder voorbehoud dat ik een achterwiel heb)
lijstje:
Steelboy
DeKerfs
Jurriaan
BOSS
caramba
Het Tuig
Scaluner
Struik
Marco Loo
Ott
Walter
lc4
lazylad
Ijzeren paarden eten geen haver....
- didadunlop
DiDa is er ook wel bij. Waar moeten we zijn in Groesbeek?
lijstje:
Steelboy
DeKerfs
Jurriaan
BOSS
caramba
Het Tuig
Scaluner
Struik
Marco Loo
Ott
Walter
lc4
lazylad
DiDa
lijstje:
Steelboy
DeKerfs
Jurriaan
BOSS
caramba
Het Tuig
Scaluner
Struik
Marco Loo
Ott
Walter
lc4
lazylad
DiDa
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- didadunlop
Direct onslag nemen.Caramba schreef:Helaas kan ook ik niet aanwezig zijn. M'n baas vond het nodig mij op een beurs te laten staan![]()
Locatie: Motocross club Groesbeek / Voetbal vereniging Germania, Nijmeegsebaan 5
Tijd: 10.00
lijstje:
Steelboy
DeKerfs
Jurriaan
BOSS
Het Tuig
Scaluner
Marco Loo
Walter
lc4
lazylad
HotSnail
DiDa
Vincent
Oja ik heb weer vervoer dus het lijstje wordt niet korter. (kwestie van de vrouw met de trein op pad sturen)