Hope M6 op RS totem
Moderator:Beheerders
Hey,
weet er iemand met zekerheid welke grootte van schijf ik moet monteren bij montage van een Hope mono6Ti op een Rockshox Totem?
Zie dat het postmount is, maar kom ook soms postmount + 20mm tegen.
Wil dit dan zeggen dat ik met een 223mm schijf zal moeten rijden zoals bij de Fox 40?
Wie kan mij helpen?
weet er iemand met zekerheid welke grootte van schijf ik moet monteren bij montage van een Hope mono6Ti op een Rockshox Totem?
Zie dat het postmount is, maar kom ook soms postmount + 20mm tegen.
Wil dit dan zeggen dat ik met een 223mm schijf zal moeten rijden zoals bij de Fox 40?
Wie kan mij helpen?
hoe het met een Totem gesteld is weet ik niet exact, op de site spreken ze over postmount 8" ONLY dus volgens mij ook weer een 6" caliper die sowieso 8" geeft zonder extra adapter. Fox 40 heeft dat ook maar dan IS montage, 223mm schijven worden echt niet gebruikt.
Je hebt gewoon de juiste adapter nodig voor je klauw icm je 203 schijf. Contacteer daarvoor je LBS want op de site is niet duidelijk aangegeven welke adapter je nodig hebt.
Je hebt gewoon de juiste adapter nodig voor je klauw icm je 203 schijf. Contacteer daarvoor je LBS want op de site is niet duidelijk aangegeven welke adapter je nodig hebt.
hey bruno,
223 mm schijven is de enige mogelijkheid met een FOX 40.
check my bike:

Volgens mij is dit niet goed voor een vork en hoop dus bij deze dat mijn hope mono 6 Ti's niet met zulke schijf op de totem moet komen.
Tot nogtoe heeft niemand me hierop correct weten antwoorden. Zelfs verantwoordelijke hope nog niet.
223 mm schijven is de enige mogelijkheid met een FOX 40.
check my bike:

Volgens mij is dit niet goed voor een vork en hoop dus bij deze dat mijn hope mono 6 Ti's niet met zulke schijf op de totem moet komen.
Tot nogtoe heeft niemand me hierop correct weten antwoorden. Zelfs verantwoordelijke hope nog niet.