reactie op mountainbike.nl...........
Moderator:Beheerders
Ik zoek 959 pedalen,
plaats een advertentie op mountainbike.nl,
krijg de volgende reactie.....
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 761#462761
erg vermoeiend zo'n tiep.......
dusssssss©
plaats een advertentie op mountainbike.nl,
krijg de volgende reactie.....
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 761#462761
erg vermoeiend zo'n tiep.......
dusssssss©
Laatst gewijzigd door BOSS op do sep 14, 2006 5:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
ok ok ok is aangepast mijn reactie was wat impulsief.Marklesss schreef:Domme reactie, maar om nou je topictitel zo te formuleren? Alsof een member het hele forum vertegenwoordigd.
Een nutteloze post zo nu en dan kan geen kwaad, dat doe ik zelf ook wel eens

deze reactie vind ik echt wel het toppunt van nutteloos...
dussssss©
-
-
Beetje een overdreven reactie. Ik ben de persoon in kwestie waar al de nutteloze drukte over ontstaan is.
Iemand plaatst een zoekertje in het gezocht topic die in mijn ogen niet volledig is. Atijd wordt vermeld of men gewoon een koopje zoekt of dat men een tweedehandsje zoekt. Ik heb in een melige bui antwoord op de vraag gegeven wetende dat het topic daarna wel aangevuld zou worden.
Dat de vraagsteller dan behoorlijk op zijn tenen getrapt is kan ik niets aan doen. Ook zijn opmerkingen slaan verder volledig de plank mis. Natuurlijk heeft de verdere "discussie" weinig inhoud en heeft nog minder informatieve waarde dan het antwoord wat ik gegeven heb.
Om daar het hele forum mee af te zeiken slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Maar ik maar me er verder niet druk om, ik en vele anderen weten wel beter. Knap dat iemand aan de hand van een paar losse woorden een onbekend iemand kan beoordelen.
Gegroet.
Iemand plaatst een zoekertje in het gezocht topic die in mijn ogen niet volledig is. Atijd wordt vermeld of men gewoon een koopje zoekt of dat men een tweedehandsje zoekt. Ik heb in een melige bui antwoord op de vraag gegeven wetende dat het topic daarna wel aangevuld zou worden.
Dat de vraagsteller dan behoorlijk op zijn tenen getrapt is kan ik niets aan doen. Ook zijn opmerkingen slaan verder volledig de plank mis. Natuurlijk heeft de verdere "discussie" weinig inhoud en heeft nog minder informatieve waarde dan het antwoord wat ik gegeven heb.
Om daar het hele forum mee af te zeiken slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Maar ik maar me er verder niet druk om, ik en vele anderen weten wel beter. Knap dat iemand aan de hand van een paar losse woorden een onbekend iemand kan beoordelen.
Gegroet.
-