Mooie faceplant hieronder en btw de remblokjes van me achterrem avid juicy zijn helemaal versleten :P mensen keken al raar toen ik door de stad reed
Mountaincross-Crossover races 3 september Bikepark Groningen
Moderator:Beheerders
- MasterDisaster
Mooie fotos mark erg netjes 
Mooie faceplant hieronder en btw de remblokjes van me achterrem avid juicy zijn helemaal versleten :P mensen keken al raar toen ik door de stad reed
vet veel lawaai 
Laatst gewijzigd door MasterDisaster op zo sep 03, 2006 10:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- cHoc
hier ook mijn foto's van de dag, het was ook niet makkelijk foto's schieten met dit weer...

Kinderen, kijk uit !!!
:lol:

De dames van Red Bull waren er ook weer

De fotograaf werd ook nog aangevallen...

Battelen voor de tweede plek

Mariëlle werd zeer verrassend 1ste bij de dames

Kinderen, kijk uit !!!

De dames van Red Bull waren er ook weer
De fotograaf werd ook nog aangevallen...

Battelen voor de tweede plek
Mariëlle werd zeer verrassend 1ste bij de dames
Laatst gewijzigd door cHoc op zo dec 17, 2006 11:13 am, 1 keer totaal gewijzigd.
shoot me again, I ain't dead yet
- Arnetteman
SBF respect to the SDG!!!!
Gefeliciteerd met jullie event, baan zag er zekers minder ruw uit. Foto's zien er snel uit! En nat.....
Zo te zien heeft Arthur weer helemaal de smaak te pakken; Doorgan, Fooral so Doorgan!
Lullig van het weer, kost je altijd een heleboel inschrijvingen van rijders. Maar echt kwalijk nemen kun je het ze niet, Fietsen in de regen is ook niet alles.
Daarom hebben wij voor het NK, 17e sept, ontiegelijk lekker weer besteld bij onze huis-dealer Piet P.
Hopelijk tot dan,
SBF
Gefeliciteerd met jullie event, baan zag er zekers minder ruw uit. Foto's zien er snel uit! En nat.....
Zo te zien heeft Arthur weer helemaal de smaak te pakken; Doorgan, Fooral so Doorgan!
Lullig van het weer, kost je altijd een heleboel inschrijvingen van rijders. Maar echt kwalijk nemen kun je het ze niet, Fietsen in de regen is ook niet alles.
Daarom hebben wij voor het NK, 17e sept, ontiegelijk lekker weer besteld bij onze huis-dealer Piet P.
Hopelijk tot dan,
SBF
SBF Presents SOA CUP 2006! Check www.bikefestival.nl
mischien wel leuk alle foto's op 1 pag
groet mark

of
http://www.pinkbike.com/photo/?op=list& ... erid=62849
groet mark

of
http://www.pinkbike.com/photo/?op=list& ... erid=62849
-
volcomjerk
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Het was SUPER!!
Eerste helemaal eigen 'echte' fourcross wedstrijd in Groningen. Het was gezellig, het was klote weer, er was muziek, er was modder, modder en nog's modder, er was zelfs nog even zon, er waren twee slap lullende speakers (waar ze naast de mic ook errug goed in zijn) er was een wedstrijdleiding die nu perfect begrijpt hoe het zit met de schema's en er een was een DP Ruben die nog muurvast zat met z'n Dodge!!
Ik vond het een geweldige dag, en super cool dat jullie allemaal geweest zijn!
Rinse
Eerste helemaal eigen 'echte' fourcross wedstrijd in Groningen. Het was gezellig, het was klote weer, er was muziek, er was modder, modder en nog's modder, er was zelfs nog even zon, er waren twee slap lullende speakers (waar ze naast de mic ook errug goed in zijn) er was een wedstrijdleiding die nu perfect begrijpt hoe het zit met de schema's en er een was een DP Ruben die nog muurvast zat met z'n Dodge!!
Ik vond het een geweldige dag, en super cool dat jullie allemaal geweest zijn!
Rinse
Whoop Whoop!
- Arnetteman
- Free-Wheelz
- Arnetteman