Als er pics zichtbaar zijn, betekent dit dat de parts nog te koop zijn.
Bieden en/of opmerkingen gaarne via pb.
__________________________________________________________________________________________________________________
1.5 stem van SCOTT components
Deze is afkomstig uit een High Octane. Niet geschikt voor als je 1 1/8 balhoofd hebt.
specs
rise: 10graden
lengte: 100mm
stuurdiameter: 25,4mm (normaal stuur)
kleur: mat zwart
materiaal: alu
staat: z.g.a.n.
prijs: 15 E incl. verzenden

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Truvativ Hussefelt cranks incl. 44t blad
spes
- "gewone" isis aansluiting
- 175mm lengte
- zonder pedalen
- er volgen nog betere pics
- algemene staat: 7 van 10
prijs: 30 E incl. verzenden

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
splinternieuwe Truvativ XR seatpost 31,6mm zwart
-nog nooit gebruikt, nog in de verpakking
-gewicht 309gram
-stoere pen, kost nieuw 35 E excl. verzenden bij B2B
prijs: 27,50 E incl. verzenden -is verkocht-
Wie heeft er interesse in mijn XC wielset? Ik doe ze weg, omdat ik ben overgestapt naar 20mm steekas. De velgen zijn niet krom en hebben wel wat gebruikerssporen. De naven komen uit 2003: front FH-M755 / rear HB-M755. Ze hebben net een smeerbeurtje gehad.
De Rigida velgen zijn veel ouder, maar zo zien ze er niet uit. Bouwjaar weet ik niet, moet ik eerlijk zeggen.
specs
XT disc 6gaats IS (zilver)
Rigida DP22 UP (zwart)
DT Swiss spaken
32 gaats
9v compatible
algemene staat 8/10
-wielset is verkocht-
prijs: 65 E (incl. verzenden)
O2-R 165mm demper -demper is verkocht-
Deze is qua bouw identiek aan mijn Fox Float en ga ik niet gebruiken.
prijs: 50 E (incl. verzenden)
Rock Shox SID XC 165mm demper
prijs: 50 E incl. verzenden -demper is verkocht-
-Gazelle frame is verkocht-
Gazelle Skyhawk FS '99 alu
size: 51cm (gemeten van hart trapas naar bovenkant zitbuis)
incl.: BBB zadelpen QR * korte zadelpen (diam: 29,8mm)
overige maten: 1 1/8 balhoofd * bracketpot 73 x 118mm * 135mm achternaaf * alléén disc nokken
Kleur van het Y-frame en de achterbrug verschillen duidelijk. De achterbrug is een keer opnieuw gespoten in een andere kleur geel.
Geen idee wat ik hiervoor moet vragen, maar hoeft ook niet de hoofdprijs te zijn. Mag evt. compleet met 1 van de dempers weg.
prijs: bieden
Manitou Black -is verkocht-
Ik doe mijn Black weg, omdat ik 'm eigenlijk niet nodig heb. Is door mijzelf nog niet gebruikt/gemonteerd geweest. Kleur v/d poten is blue-metallic. Bouwjaar weet ik helaas niet. Seals zijn in orde. Geen noemenswaardige beschadigingen. Decals zitten er niet op, maar die krijg je er nieuw bij.
specs
- 100 / 120mm travel instelbaar
- 1 1/8 diameter
- 20,8cm vorkbuis
- QR voor normale montage
- disc en v-brake nokken
- instelbare rebound en compression
- algemene staat 8/10
vraagprijs: 55,00 Euro incl. verzenden
el-cheapo WTB wielset voor v-brake (zonder banden) -teruggetrokken uit verkoop-
gebruik: road en/of licht xc
remmen: v-brake
velgen: WTB alu-zilver 32gaats
spaken: rvs zilver
nippels: rvs zilver
vóór-naaf: GT oversized met quickrelease (dikke naaf)
achter-naaf: Shimano STX-RC Parallax met quickrelease (8 en 9speed compatibel)
cassette: Shimano HG-50 Deore 9speed
algemene staat: 7 van 10
dikte velgrand: z.g.a.n. dus vertoont geen slijtage
prijs: niet meer te koop bij.
Triggers zijn verkocht
Interesse in splinternieuwe X9 triggers? Pb mij je bod, svp.