Moderator:Beheerders
omdat die vent het in elke reclame-uiting van specialized typt dat hij zijn "volkswagen van" heeft verkocht om in europa op fietsvakantie te gaanPogo schreef:@ tunebrother: Hoe moet ik weten wa voor een busje Mike Sinyard heeft gehad???
@ Jojo: Zo'n Golfje 1 blijft toch wel erg mooi he!!!
Blij dat je in NL maar max 120 mag. Heb je dat geluid dus nooit..en man, man, man, wat een lawaai, vooral tussen 120 en 130, sommige collega's rijden dan ook met oordoppen in........
Je hebt net je RBW, als je ouder word leer je het begrijpen. M'n 25KW frikandel is hemels als je wÃlt schakelen anders komtie niet vooruit. Vmax 120kmh met 6 versnellingen, en dat voor iets wat bij 9000 redlined. Kan iig niet wachten tot ik groot mag rijden, lekker lompe XTZ of XRV, mjammie!Sven schreef:Hilco schreef: en als ik ergens een teri.... hekel aan heb is het wel aan schakelen.
Hekel aan schakelen?
Man... Ik zou niet zonder schakelbak willen. Ok, stepdown is wel handig, maar handmatig schakelen is HET voor mij..
Mja, alleen heb je dat geluid dus wel al bij 120, als je kwa geluid rustiger wilt rijden, dan moet je het op 110 houden.didadunlop schreef:Blij dat je in NL maar max 120 mag. Heb je dat geluid dus nooit..en man, man, man, wat een lawaai, vooral tussen 120 en 130, sommige collega's rijden dan ook met oordoppen in........
Ik heb recentelijk twee weken in de pyreneen gereden met zo'n bus maar geen enkel probleem. Spiegels vooral heel erg wijd zetten en ik had nergens een dode hoek. Zelfs over mijn schouder kijken was niet meer nodig. Ideaal.
Ik snap echt niet wat mensen zo fijn vinden aan schakelen. Kijk, als je het over een sportwagen hebt, ta. Dan zou ik ook kiezen voor een handbak. Maar in alle andere catagorien.... Automaat astublieft! In een tijd dat alles automatisch gaat vinden sommige mensen het fijn om door die olie bak heen te roeren en hun linker been te bezeren!? Wáárom? Wát is er zo leuk aan? Een automaat is vaak zelfs sneller dan een handbak.Sven schreef:Hilco schreef: en als ik ergens een teri.... hekel aan heb is het wel aan schakelen.
Hekel aan schakelen?
Man... Ik zou niet zonder schakelbak willen. Ok, stepdown is wel handig, maar handmatig schakelen is HET voor mij..
Been bezeren? Nog nooit last van gehad. En waarom wel? Omdat ik het leuker vind, in de tijd dat alles automatisch gaat en je nergens inbreng meer in hebt is dat juist leuk. Lekker toeren maken, rammen als je er zin in hebt en niets geen electronica die bepaald wat je moet doen. En wat sneller is.. boeiend. Ik rij toch geen wedstrijd!Xircuit schreef:Ik snap echt niet wat mensen zo fijn vinden aan schakelen. Kijk, als je het over een sportwagen hebt, ta. Dan zou ik ook kiezen voor een handbak. Maar in alle andere catagorien.... Automaat astublieft! In een tijd dat alles automatisch gaat vinden sommige mensen het fijn om door die olie bak heen te roeren en hun linker been te bezeren!? Wáárom? Wát is er zo leuk aan? Een automaat is vaak zelfs sneller dan een handbak.
Vat het niet verkeerd op, maar dit zeg ik ook als 100% autoliefhebber.