Was weer gezellig
Moderator:Beheerders
Heb vandaag lekker gereden op Bergschenhoek.
Nieuwe sectie na de tweede bocht is echt superdepuper!!!!!
Ben benieuwd wat SBF in petto heeft voor het NK en belangrijker, waar zijn die foto´s. Daan wat ga jij met je footage doen? Docu voor je pa aan het maken over 4X in Nederland??
Was weer gezellig,
Surf´s up dudes
Jeroen
Nieuwe sectie na de tweede bocht is echt superdepuper!!!!!
Ben benieuwd wat SBF in petto heeft voor het NK en belangrijker, waar zijn die foto´s. Daan wat ga jij met je footage doen? Docu voor je pa aan het maken over 4X in Nederland??
Was weer gezellig,
Surf´s up dudes
Jeroen
Re: Was weer gezellig
Wat dacht je van hier?surfstad schreef:...en belangrijker, waar zijn die foto´s...
Dit was de winnaar alvast:

De volgende keer wel eerst die jeugdpuistenverzamelaars uit mijn beeld schuppen...
En hier de topicopener met zoals hij luid en duidelijke verkondigde: vieze handen...

zeker gezellig
Ondanks die f***ing regen in de ochtend is het zeker wel gezellig geworden, mede ook dankzij de sterke verhalen van de man achter de microfoon (Eric) over kooikarpers en andere zooi
. De baan werd snel droog en toch nog bijna 50 inschrijvingen(Belgie bedankt dat jullie nog zijn gebelven!!). Veel bekende, en zelfs wat oud bekend.
Race was strak en hard en Daniel "Air" Prijkel heeft zijn titel keurig verdedigt en staat nu met 50 punten boven aan in de SOA series gevolgd door Jeroen "BEER" met 32 punten.
17 september is de finale van de SOA series, waarin ook de NK titel wordt verreden.
Tot later!

Race was strak en hard en Daniel "Air" Prijkel heeft zijn titel keurig verdedigt en staat nu met 50 punten boven aan in de SOA series gevolgd door Jeroen "BEER" met 32 punten.
17 september is de finale van de SOA series, waarin ook de NK titel wordt verreden.
Tot later!
SBF Presents SOA CUP 2006! Check www.bikefestival.nl
- streetfreak
Geslaagd dat was het zeker!!!
Ondanks het weer en ik pas om 1 uur aanwezig was.. Openbaar vervoer ruleerd!
A.s. zondag weer rijden toch! Dan op mn eigen bike, en op tijd..
Verders, heb ik nog een tal filmpjes van Jeremy en de finish van Daniël's overwinning. Zal ze aankomende dagen proberen te posten
Groeten Daan
Ondanks het weer en ik pas om 1 uur aanwezig was.. Openbaar vervoer ruleerd!

A.s. zondag weer rijden toch! Dan op mn eigen bike, en op tijd..

Verders, heb ik nog een tal filmpjes van Jeremy en de finish van Daniël's overwinning. Zal ze aankomende dagen proberen te posten

Groeten Daan
Normal people worry me.
- Arnetteman
-
- Arnetteman
- bmx-race.nl
- Free-Wheelz
- Arnetteman
zeer mooie foto'sFree-Wheelz schreef:Foto's !
Ook van de naastgelegen Dirt
http://www.free-wheelz.com/images/album/soa3/
Martijn..
thanx voor deze foto
heb ik niet voor nix me vork gebroken haha

Loud, mean, fast & dirty
- Free-Wheelz
Als iemand een hi-resolution foto wil hebben dan mail maar even naar info@free-wheelz.com. Stuur ik hem op.
Martijn.
Martijn.