schroefpignon 8 speed
Moderator:Beheerders
meer info lijkt mij niet nodig, toch.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ga naar je lbs, HET IS ZO MAKKELIJK.
Die dingen kosten geen drol, of wil je er 1 2e hands??
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Maar hij wilt het voor weinig.JJ schreef:Ga naar je lbs, HET IS ZO MAKKELIJK.
JJ
Overigens betwijfel ik dat het geen drol kost, als je het sowieso nog kunt vinden.
Er zijn er een paar geweest, maar door de opkomst van de cassettenaven zijn ze heel vlot weer verdwenen. Heb er zelf nog een paar voor een 3 spaaks Mavic tijdritwiel. Maar die gaat lekker niet weg.
Het kan natuurlijkdat Jurriaan iets heel anders bedoelt.

Bij een freewheel maakt het vrijloopmechanisme onderdeel uit van het deel met de tandwieltjes.
Dit geheel schroef je in zijn geheel op een naaf waar aan de buitenkant schroefdraad zit (veelal BSA).
Bij een cassette maakt het vrijloopmechanisme integraal deel uit van de naaf.
Daarop schuif je de tandwielen, al dan niet in cassettevorm.
Dit geheel schroef je in zijn geheel op een naaf waar aan de buitenkant schroefdraad zit (veelal BSA).
Bij een cassette maakt het vrijloopmechanisme integraal deel uit van de naaf.
Daarop schuif je de tandwielen, al dan niet in cassettevorm.
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Heb er ook nog eentje liggen. 7-speed shimano MF-HG37 (28/24/22/20/18/16/14 tands). Nooit gebruikt, ooit op internet gekocht voor weinig, maar er bij ontvangst pas achter gekomen dat ik er dus niets aan heb. Je mag em van me hebben in ruil tegen een gewone 8 speed cassette.
Laatst gewijzigd door sneeuwpop op wo sep 06, 2006 8:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Dat moet hij wel hebben, dan zijn ze er dus wel. Ik heb op de shimano bestel site gekeken. En daar staat max. 7sp op!!sneeuwpop schreef:Ik heb dus een cassette liggen waar een schroefdraad in zit aan de binnenkant en een soort van freewheel ingebouwd is in de cassette.
dit ding dus: foto!
Rinse
Laatst gewijzigd door Rinse Appelstroop op wo sep 06, 2006 9:34 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Whoop Whoop!