chendy schreef:Is een beetje off-topic, maar er staan nog 2 bikes op mijn wishlist:
-oldskool Koga Skyrunner
-oldskool MountainCycle San Andreas
Beknopt wenslijstje. Mijn wenslijst zou tegelijkertijd ook door kunnen gaan als 'waslijst'. Fier bovenaan staan toch wel Wicked FAT, Brodie & Grove.
Tegen die tijd dat ik er weer budget voor heb, kom ik wel bij je terug.
Huh, denk jij dat er iets te koop is ofzo

...of wou jij mij gaan betalen om een rondje op mijn fiets te fietsen?
Jouw Elevation ben ik in 't echt nooit tegengekomen. Wat was de prijs destijds?
Bij Kroone Liefting in Limmen heb ik van alle drie jaargangen een exemplaar in hun winkel zien staan. Zoiets vergeet je nooit meer als kind

Ik zie ze nog staan, op een verhoging'kje. De RDG-S deed fl 7.995,- in 1993. Voor 1994 vlogen de Syncros componenten eraf ten faveure van ITM en de prijs zakte naar fl 6.695,-. In beide jaren werd er XTR gemonteerd en de vork kwam van het Japanse Showa. Voor 1995 koos Koga voor de Rond HydroPro, het draaipunt vd liggende vork verhuisde naar iets boven het bracket en de achterbouw was nu uit aluminium ipv Hardtlite staal. Prijs bleef gelijk.
Ik heb nog nooit een rijdend exemplaar in 't echie gezien. Doet mij nu denken aan die ene keer ergens begin 90 dat ik twee Yeti ARC's blauw/geel dart met alles Ringle & Manitou zag rijden op het fietspad. Ik werd helemaal gek!!!!!