Iedereen doet wat hij goed kanMathijs schreef:Goed werk Pieter!
Heb je nog wel iets anders te doen dan dit topic aanvullen??

oja,

Moderator:Beheerders
Nou ja mooie vrouwen posten is altijd goed.jojo schreef:Iedereen doet wat hij goed kanMathijs schreef:Goed werk Pieter!
Heb je nog wel iets anders te doen dan dit topic aanvullen??![]()
oja,kan hij ook goed
Mijn god jij hebt tijd over of niet???Brum. schreef:Voor de liefhebbers heb ik nog een samenvattingkje van dit topic liggen.
HIER!
Het zijn een stuk of 350 afbeeldingen, dusss.....
Mwa, wat oude back-upjes samengevoegd met het huidige spul, ff door Photoshop gallerizer heen, uploaden en klaar. Zat nog ff na te denken om één post te maken met alle afbeeldingen, maar dat zal de forumsoftware niet fijn vinden, laat staan 40mb aan plaatjes die gelijktijdig aan het laden zijn....Don schreef:Mijn god jij hebt tijd over of niet???Brum. schreef:Voor de liefhebbers heb ik nog een samenvattingkje van dit topic liggen.
HIER!
Tijd overom de wereld te verbeteren!!!
stille wateren hebben diepe gronden.............Brum. schreef:Voor de liefhebbers heb ik nog een samenvattingkje van dit topic liggen.
HIER!
Was het niet britney die ooit zei(zingen kan ze niet):TheBigLjeweetwel schreef:Yeahh power to the 26 " people...![]()
Hier nog een leuke van Britney vs Skaterboy girl Avril laat-er-skateboard zien.
Britney Spears Meets Avril Lavigne
When we invited our good friends Britney Spears and Avril Lavigne over for the night, we didn't know how well they'd hit it off.
"Avril wasn't happy when Britney slagged off Sk8r Boi, basically," said Chris. "She hit her about 30 times, each time screaming 'Oops, I did it again!'"
Avril Lavigne meets Britney Spears
Avril wasn't happy that Chris thought Britney was cuter.