New Roadgap stammenerbos! Foto's geresized, page 2!
Moderator:Beheerders
Goofy heeft ons laten zien waar jullie die nieuwe roadgap willen bouwen. Gekkenwerk, niet meer normaal, moet je echt wel gek voor in de kop zijn...Dus bevalt me welFullthrottle @ Team Solid schreef:jonges jonges niet ff de foto's verkleinen zo valt er ook niks te zien he
hahaha
hoe is de uitloop daar ook maar een meter of 2 ???
moet je een grote snelheid hebben?
greetz Robin

- Stainless Styles
- Fullthrottle @ Team Solid
- Contacteer:
- Stainless Styles
- Stainless Styles
Road of geen road, is toch een vette jump
Greetz
Firefox

Greetz
Firefox
--You are never too old to freeride-- www.team-solid.nl
--Coilair Supreme Rulezz--
--Coilair Supreme Rulezz--
- Stainless Styles
-
- Stainless Styles
oude blessure ik heb nog maar 1 knieband en mijn knie die wil er wel eens uitpoppen en dat is me weer gebeurd!!(1a2keer per jaar)
dan heb ik weer een dikke knie en wat pijn dat moet gewoon weer ff rusten(weekje) en dan kan ik weer
het gebeurd altijd op rare momenten wanneer je het niet verwacht
maar ja shit happens. wil wel weer snel gaan fietsen, denk maandag alleen nog ff tijdje wachten met de "gap" enz daar waag ik me pas over een weekje of twee weer aan. voor wat betere pics

hahaaahaaaaa I LOVE IT
PS altijd helm op Voorkomt meestal hersenschudding
dan heb ik weer een dikke knie en wat pijn dat moet gewoon weer ff rusten(weekje) en dan kan ik weer
het gebeurd altijd op rare momenten wanneer je het niet verwacht
maar ja shit happens. wil wel weer snel gaan fietsen, denk maandag alleen nog ff tijdje wachten met de "gap" enz daar waag ik me pas over een weekje of twee weer aan. voor wat betere pics

hahaaahaaaaa I LOVE IT
PS altijd helm op Voorkomt meestal hersenschudding

-
In mijn geval heeft de helm de hersenschudding niet voorkomen. Helm was wel een MET 5th Element en geen integraalhelm, ben namelijk wachtende op een Specialized Deviant 2007.
Maar de crash was ook dermate heftig, dat ik zowel in het bos als in de ziekenauto diverse malen bewusteloos ben geraakt. En er in eerste instantie voor de zekerheid zelfs rekening werd gehouden met een schedelbasisfractuur.
Meja >> A LIFE AND KICKING (a little bit of kicking) ..
Maar de crash was ook dermate heftig, dat ik zowel in het bos als in de ziekenauto diverse malen bewusteloos ben geraakt. En er in eerste instantie voor de zekerheid zelfs rekening werd gehouden met een schedelbasisfractuur.
Meja >> A LIFE AND KICKING (a little bit of kicking) ..
- Stainless Styles
is dat gewoon zo'n potje???
ja ik ben er geen liefhebber van, full faced helmet is echt wel stukken beter.Ik heb ook spec.2007 full faced echt superfijne helm
en iedereen die zeuren over dat je teveel zweet in een full faced die moet acuut stoppen met sporten. want zweten doe je toch, goes with the game
maar ja balen voor jou hoop dat je snel weer op je fietjse kan stappen
Welke eigenlijk????
ja ik ben er geen liefhebber van, full faced helmet is echt wel stukken beter.Ik heb ook spec.2007 full faced echt superfijne helm
en iedereen die zeuren over dat je teveel zweet in een full faced die moet acuut stoppen met sporten. want zweten doe je toch, goes with the game
maar ja balen voor jou hoop dat je snel weer op je fietjse kan stappen
Welke eigenlijk????
-
Met 5th Element is eigenlijk een 'gewone' helm. Ik ben al langere tijd op zoek naar een fullface helm, maar was er nog niet van gekomen. En ik was sowieso wachtende op de Specialized 2007 modellen.
Fietske = Yeti AS-X
On-Topic > Pas 1 maal in het Stammenderbos geweest, de roadgap toen niet gesprongen en de hoge drops niet kunnen vinden.
Was toen de eerste keer dat we er kwamen. Normaal zijn we te vinden in Vaals en omgeving.
Fietske = Yeti AS-X
On-Topic > Pas 1 maal in het Stammenderbos geweest, de roadgap toen niet gesprongen en de hoge drops niet kunnen vinden.

- Stainless Styles
jammer maar ga nog eens checken is zeker de moeite waard
als je onder op de parking staat kun je links omhoog daar vind je een trail die je volgt naar boven! zo loop je tegen een kleine shore op en links daarvan zie je de hoge solidshore liggen easy to find when you know the way
en verder in het bos liggen nog wat dirts etc
veel beter dan vaals want vaals vond ik niet veel.Tenminste,waar ik geweest ben dan!
stammenderbos is ook stukkie dichterbij voor je
als je onder op de parking staat kun je links omhoog daar vind je een trail die je volgt naar boven! zo loop je tegen een kleine shore op en links daarvan zie je de hoge solidshore liggen easy to find when you know the way

en verder in het bos liggen nog wat dirts etc
veel beter dan vaals want vaals vond ik niet veel.Tenminste,waar ik geweest ben dan!
stammenderbos is ook stukkie dichterbij voor je
-
Ik moet zeggen, in het Stammenderbos hebben wij ons toen, ondanks dat we de Solid Shore niet hadden gevonden, ook goed geamuseerd met de andere jumps, etc. En het is zeker de moeite waard, om daar te biken.
Persoonlijk vind ik echter beide wel wat hebben. In Vaals zijn wat meer langere afdalingen met verschillende leuke elementen te vinden, terwijl er in het Stammenderbos minder lange afdalingen zijn, maar wel 'extremere' jumps.
Onlangs met HUND (Big Hit 1 2006) naar Chaudfontaine geweest, ook erg mooi. En in het voorjaar met HUND, toen op z'n Scott Genius, en andere 4 dagen naar de Vogezen geweest. Waren eigenlijk meer enduro tochten. Maar met m'n AS-X kon ik ze enigzins bijhouden op de klimmen, terwijl ik ze op de lange, technische, met (grote) stenen bezaaide afdalingen natuurlijk voorbij kon blazen.
Persoonlijk vind ik echter beide wel wat hebben. In Vaals zijn wat meer langere afdalingen met verschillende leuke elementen te vinden, terwijl er in het Stammenderbos minder lange afdalingen zijn, maar wel 'extremere' jumps.
Onlangs met HUND (Big Hit 1 2006) naar Chaudfontaine geweest, ook erg mooi. En in het voorjaar met HUND, toen op z'n Scott Genius, en andere 4 dagen naar de Vogezen geweest. Waren eigenlijk meer enduro tochten. Maar met m'n AS-X kon ik ze enigzins bijhouden op de klimmen, terwijl ik ze op de lange, technische, met (grote) stenen bezaaide afdalingen natuurlijk voorbij kon blazen.
- Stainless Styles
dan moet ik maar eens gaan kijken waar die afdalingen zijn want wij hebben ze dan blijkbaar niet gevonden!!!
ik rij zelf ook bighit 2006 sinds 3 weken
en ben van plan veel ermee te gaan fietsen, eerst ga ik naar winterberg kijken hoe me dat afgaat dan zie ik wel verder
maar volgende week ben ik gewoon weer te vinden in stammender bos
en misschien eens een dagje kijken in vaals
ik rij zelf ook bighit 2006 sinds 3 weken
en ben van plan veel ermee te gaan fietsen, eerst ga ik naar winterberg kijken hoe me dat afgaat dan zie ik wel verder
maar volgende week ben ik gewoon weer te vinden in stammender bos
en misschien eens een dagje kijken in vaals