manitou black versus manitou black
Moderator:Beheerders
Ik was recentelijk op de sale van rose en zag daar liggen. Een manitou black en een manitou black. Echter met een verschillend prijskaartje. De ene ongeveer 100 de andere ongeveer 200. Met oude prijskaartjes respectievelijk 220 en 540. De vorken leken helemaal hetzelfde behalve de rebound instelling. Het waren beide manitou super RDW.
Kan iemand mij een verklaring geven voor het prijsverschil?
Kan iemand mij een verklaring geven voor het prijsverschil?
Beide nog de orginele vorkbuis lengte en beide uitgerust met cantinokken. Maar 540 is dat niet een beetje veel voor een manitou black? Welicht dat het jaartal verschilt maar dan begrijp ik nog steeds niet het prijsverschil van de oorspronkelijke prijs.Erikje schreef:Lengte vorkbuis?
Cantinokken?
Erikje
ps bij de vorige sale heb ik de duurdere variant gekocht. Nu zag duidelijk de verschillen. Begreep toen al niet dat de vork 180 moest kosten. Maar het prijskaartje van de orginele prijs heeft me beinvloed.
Ik hou het maar op het verschil van de mogelijkheid tot het instellen van de rebound en het produktie jaar. Iets anders kan ik ook niet verzinnen. Dan nog blijf ik het vreemd vinden dat de vork die ik gekocht heb ooit voor 540,- in de winkel lag. En er zit niet eens een lock out op.
Ik hoopte dat ik een extra feature over het hoofd gezien had wat ik bij de verkoop weer gebruiken kon.
Ik hoopte dat ik een extra feature over het hoofd gezien had wat ik bij de verkoop weer gebruiken kon.