new build
Moderators:JJ, Beheerders
- didadunlop
- didadunlop
Bandenspanning voor zou ik iets onder de 2 bar doen, de grips die ik gebruik zijn van Dimension, te koop bij SingleSpeed.nldidadunlop schreef:voorkant is heel erg stijf, maar ik reed ook met 2,5 bar en dat mag wel iets minder denk ik zo
grips mogen wat dikker (die kurk dingen op het stuur van Hubert lijken me wel wat)

- didadunlop
en nu eindelijk de build zoals ik haar voor ogen had:

Mary bars rijden heerlijk. Het balhoodprobleem is opgelost door de steerer wat korter te maken. De starnut valt nu in de stuurpen. Nu geen probleem meer. Hedlock ga ik wel installeren omdat ik het een leukere vinding vindt. Het beetj speling wat ik nog heb is het gevolg van de magura's. Achter is het namelijk ook hetzelfde geluid en hoeveelheid.

Mary bars rijden heerlijk. Het balhoodprobleem is opgelost door de steerer wat korter te maken. De starnut valt nu in de stuurpen. Nu geen probleem meer. Hedlock ga ik wel installeren omdat ik het een leukere vinding vindt. Het beetj speling wat ik nog heb is het gevolg van de magura's. Achter is het namelijk ook hetzelfde geluid en hoeveelheid.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik vind hem echt heel erg gelukt en die kameleon waar we het eerst over hadden is echt niet het geval, sterker, die kleuren staan op de een of andere manier erg goed bij elkaar!
Weer een happy 29-er erbij
JJ
Weer een happy 29-er erbij

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Tja,ik vind hem erg SS.
Aleen maar nuttig spul erop.
Geen derailleurs,geen vering en dus heerlijk weinig onderhoud en maximaal plezier!
Prezies zoals Singlespeed is bedoeld in mijn ogen.
Gewoon een mooie fiets zonder verkoop argumenten.
En die kleuren?FANTASTISCH!!
Aleen maar nuttig spul erop.
Geen derailleurs,geen vering en dus heerlijk weinig onderhoud en maximaal plezier!
Prezies zoals Singlespeed is bedoeld in mijn ogen.
Gewoon een mooie fiets zonder verkoop argumenten.
En die kleuren?FANTASTISCH!!

Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
- didadunlop
- didadunlop
ey ik zoek eigenlijk de diameter die ik nodig heb voor de zadelpenklem voor de RIG. Natuurlijk kan ik die zelf wel opmeten maar ik ben nu niet thuis en wil graag vandaag een dikkere klem bestellen. Het is het paarse frame dat hierboven staat. Als iemand dat weet hoor ik het graag!
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.