http://bikesarea.com/index.php
Weet iemand iets over deze aanbieder? Lijkt mij iets té mooi, die prijzen.

Moderator:Beheerders
Nee toch........Elevation wat heb je gedaan????Elevation12,000 schreef:Oh sh*t, ik heb net die brute Poprad besteld
Als de fiets niet bevalt stuur ik jou wel een pm'tje voor jouw Orbea, maar het kan ook zijn dat ik dan genoeg heb van Spaansche waarsneeuwpop schreef:besteld als in geld overgemaakt? Of was het een post met een?
Als je naar zoiets op zoek bent, ik heb nog een orbea te koop staan:
Orbea euskatel replica met complete 105 triple black uit 2005 met carbon voorvork. Als je interesse hebt, stuur maar een mailtje:
snowinstructor apestaartje mail punt com
Mocht je dus al wel betaald hebben, ik ben dan héél erg benieuwd of je je bike dan binnenkort thuis hebt staan!!! Laat ff weten.
Hmmm.... verdacht. Een obscure zwarte Volvo, dumpjes en vleeschkleurige Psychos. Nee, daar weet ik niets van. Ik weet sowieso niets van Volvo's, behalve dat het een 245 was.BOSS schreef:Nee toch........Elevation wat heb je gedaan????Elevation12,000 schreef:Oh sh*t, ik heb net die brute Poprad besteld
ik zag gisteren trouwens een zwarte Volvo 244 op de huiswaarderbrug richting Bergen rijden met achterin een MTB met vleeskleurige psycho's en thumbshifters, weet jij daar iets van???(Of Yo Eddy)
Moet haast wel!
dussssssss©
Wel eens gehoord van een pakketje bakstenen? Onder rembours is helaas ook nog geeneens zekerheid! Want volgens mij moet je eerst betalen voordat je kan kijken wat er uberhaupt in het pakketje zit.Erikje schreef:Da's echt niet normaal.... zouden ze onder rembours leveren?![]()
Erikje