Specialized Big Hit FSR 1
Moderator:Beheerders
- Stainless Styles
Specialized Big Hit 1 2006+2005 triple 8 marzocchi goede aankoop of niet?
wat vinden jullie?
krijg 'm woensdag en kan niet wachten met knallen!!!!!!
Greets Stainless Stylee
wat vinden jullie?
krijg 'm woensdag en kan niet wachten met knallen!!!!!!
Greets Stainless Stylee
- Stainless Styles
goede fiets of niet!? that's the question?
ik heb gedacht haal maar nieuwe met garantie i.p.v 2e hands
normaal doe ik motorcross maar ze hebben mijn motor(honda cr 250 cc)
gejat! en om zo snel mogelijk weer adrenaline boosts op te wekken ben ik gaan kijken voor een DH/FR. Duurder kan altijd nog maar voor te beginnen is het toch goede fiets en 2000 € is toch genoeg geld? want voor 2000 € heb ik geen nieuwe crosser! Dus goede fiets voor te beginnen of niet!
gejat! en om zo snel mogelijk weer adrenaline boosts op te wekken ben ik gaan kijken voor een DH/FR. Duurder kan altijd nog maar voor te beginnen is het toch goede fiets en 2000 € is toch genoeg geld? want voor 2000 € heb ik geen nieuwe crosser! Dus goede fiets voor te beginnen of niet!

Re: goede fiets of niet!? that's the question?
Ik deed voorheen ook aan Motocross, heb mijn KTM SX450 (2005) nog wel staan maar hij gaat dit jaar weg, teveel blessuresStainless Styles schreef:ik heb gedacht haal maar nieuwe met garantie i.p.v 2e hands

- Stainless Styles
- Stainless Styles
balen
ik zou mij biggie vandaag krijgen maar helaas, het zat er niet in
nog langer wachten ik word gek
maar ja morgen of zaterdag!!!
nog langer wachten ik word gek

maar ja morgen of zaterdag!!!

- Stainless Styles
ja het is een splinternieuwe hij is besteld bij specialized door bikes4fun
en nee die vork krijg ik niet mee in ruil voor die tripple8
maar al met al ga ik rond de tweeduizend kwijt zijn na mijn
mogelijk nog aanpassingen, want ik baal nu al een beetje dat ik mijn vork niet kan reguleren zoals ik wil ,dus ik ga kijken of ie me er een rc op kan zetten ipv vf als ik het goed heb! en die is wat euro's duurder
en ik weet ook niet of die vanilla rear shock precies is wat ik zoek maar daar kom ik wel achter! ik heb er ook nog niet op gefiets! en wat bedoel je met de remmen die zijn van hayes standaard toch zijn toch okee of niet?
en nee die vork krijg ik niet mee in ruil voor die tripple8
maar al met al ga ik rond de tweeduizend kwijt zijn na mijn
mogelijk nog aanpassingen, want ik baal nu al een beetje dat ik mijn vork niet kan reguleren zoals ik wil ,dus ik ga kijken of ie me er een rc op kan zetten ipv vf als ik het goed heb! en die is wat euro's duurder
en ik weet ook niet of die vanilla rear shock precies is wat ik zoek maar daar kom ik wel achter! ik heb er ook nog niet op gefiets! en wat bedoel je met de remmen die zijn van hayes standaard toch zijn toch okee of niet?
Ja dan klopt de prijs wel, een vriend van mij heeft ook ongeveer een twee maand geleden een nieuwe gekocht.
Hij heeft na een maand de remmen verandert omdat de soles wat te zwakjes aanvoelen als je echt vol naar onder gaat, en als je nu de remmen verandert krijg je nog iets terug voor je sole's..hayes hfx 9 was bij hem een meerprijs van 80€. de schijven blijven hetzelfde.
Nu kwa vork is het niet altijd beter om een triple erop te zetten omdat ze toch wat zwaarder zijn als een single, maar alles buiten beschouwing kan je niet mooier en beter freeriden voor dit geld in mijn ogen...alleen zou ik er een manitou opzetten een travis single intrinsic (203mm) of een stance kingpin (170mm).
Want ik ben aan het wachten op de nieuwe modellen voor volgend jaar, en het wordt waarschijnlijk een big hit 2 of 1
Hij heeft na een maand de remmen verandert omdat de soles wat te zwakjes aanvoelen als je echt vol naar onder gaat, en als je nu de remmen verandert krijg je nog iets terug voor je sole's..hayes hfx 9 was bij hem een meerprijs van 80€. de schijven blijven hetzelfde.
Nu kwa vork is het niet altijd beter om een triple erop te zetten omdat ze toch wat zwaarder zijn als een single, maar alles buiten beschouwing kan je niet mooier en beter freeriden voor dit geld in mijn ogen...alleen zou ik er een manitou opzetten een travis single intrinsic (203mm) of een stance kingpin (170mm).
Want ik ben aan het wachten op de nieuwe modellen voor volgend jaar, en het wordt waarschijnlijk een big hit 2 of 1
sx trail 2 2008, jackal
- Stainless Styles
- Stainless Styles
yep yep
Eindelijk ik heb hem mijn "Biggie H" was lang wachten
maar het wachten waard!!!
morgen gaan ik eens ff goed checken wat die allemaal kan
voor zover dat gaat hier in de lagelanden!
maar het wachten waard!!!
morgen gaan ik eens ff goed checken wat die allemaal kan
voor zover dat gaat hier in de lagelanden!

- Stainless Styles
jazeker foto's komen eraan.
en Dirty D maasmechelen
is lekker bij mij in de buurt maar waar moet ik dan precies zijn ik ben er in een ver verleden eens geweest, is het toevallig in een bos gebied bij een zandgroeve in de buurt en in dat bos zijn jumps enz aangelegd of zit ik verkeerd!!? ik moet zowieso nog wat plekken weten hier en daar! Let me Know
en Dirty D maasmechelen
is lekker bij mij in de buurt maar waar moet ik dan precies zijn ik ben er in een ver verleden eens geweest, is het toevallig in een bos gebied bij een zandgroeve in de buurt en in dat bos zijn jumps enz aangelegd of zit ik verkeerd!!? ik moet zowieso nog wat plekken weten hier en daar! Let me Know
Je neemt gewoon de autoweg tot maasmechelen dan rij je richting centrum, aan de rode lichten linksaf...das richting As en Genk.
Dan blijven rijden tot je aan je linkerkant een campingrecreatiegedoe tegenkomt genaamd de Salamander.
Daar parkeren, er is een fietsweg door de bos (verhard, blijven volgen en dan in een bocht kan je rechts de bos in dan kom je vanzelf uit bij de runs en tafelbergen enz.
Dan blijven rijden tot je aan je linkerkant een campingrecreatiegedoe tegenkomt genaamd de Salamander.
Daar parkeren, er is een fietsweg door de bos (verhard, blijven volgen en dan in een bocht kan je rechts de bos in dan kom je vanzelf uit bij de runs en tafelbergen enz.
sx trail 2 2008, jackal
- Stainless Styles
- Stainless Styles