Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.
Moderator:Beheerders
-
michel2
messenger ?compatible
Bericht
door michel2 » za jul 08, 2006 11:54 am
ik weet niet of dit het juiste hoofdstukk voor dit soort veagen maar ik gok het er maar op.
wat ik mee dus afvraag is , is de yahoo messenger combatible met msn ?
ik wordt namelijk vrij moe van de msn live, duurt lang met opstarten, en dna als ik de messneger wil sluiten gaat dat ook niet echt snel..
maar goed praten ze ( msn & yahoo) met elkaar of niet ??
verder kan ik hier ( dp) alleen inloggen via een link uit mn emailbox,als ik dp open en dan wil inloggen gaat dat niet lukken?iemand daar een oplossing voor?
groetjes en alvast bedankt en verontschuldigd als ik fout zit !
-
Faxmulder
Bericht
door Faxmulder » za jul 08, 2006 11:59 am
Waarom niet gewoon de oude msn blijven draain 7.x??
Maar er zijn ook zat programma's die te gebruiken zijn ipv msn.. bijv Trillian
MSN is niet compatible met yahoo.. trillian geloof ik wel..gebruik t zelf ook niet meer.
En inloggen??? Is dat een cookie probleem misschien?
-
BLRacing - Berichten:2754
Bericht
door BLRacing » za jul 08, 2006 9:57 pm
Ik heb absoluut geen problemen hier met de nieuwe messenger. Ik vind het tot nu toe een gelikte nieuwe versie. Het is alleen zo jammer dat je de contact avatars niet meer ziet. Welke windows gebruik jij? Mess live draait niet op windows 2000 bijv.

-
Hotsnail
-
Contacteer:
Bericht
door Hotsnail » za jul 08, 2006 11:05 pm
Trillian vind ik zelf prima werken. Werkt met een hele lijst protocollen
Ijzeren paarden eten geen haver....
-
TheBigLjeweetwel
Bericht
door TheBigLjeweetwel » zo jul 09, 2006 9:48 am
BLRacing schreef:Ik heb absoluut geen problemen hier met de nieuwe messenger. Ik vind het tot nu toe een gelikte nieuwe versie. Het is alleen zo jammer dat je de contact avatars niet meer ziet. Welke windows gebruik jij? Mess live draait niet op windows 2000 bijv.

IDD deze start veel sneller op en dankzij de sign in assistent. Maar je kan ze wel zien hoor, die contact avatars, als je show details doet. Dan zie je de avatar, nickname en emailadres naast mekaar staan. De ouwe chrastde de laatste tijd bij mij altijd.