Night-meeting?
Moderator:Beheerders
-
Wat vinden jullie ervan om een van deze dagen een nightmeeting te houden?...Van rond een uur of 9 tot 2/3/4 uur?..
Dan street/trial...gewoon door de straten heen rijden..liefst in een kleine groep dan..
Dan street/trial...gewoon door de straten heen rijden..liefst in een kleine groep dan..
Zo snel bedoelde ik nou ook weer niet met dit topic.
Maar goed. Ik (en Steelheadrider) hadden in gedachte om in een groep te rijden van max 15 rijders. Komen er meer?....Groep splitsen.
Omdat het een nightmeeting is....zorg ervoor dat je met licht rijd. Het ziet er niet uit maar zo hebben we ook het minste gezeik met de politie etc. Lampjes kost je geen arm bij de hema.
Het zou leuk zijn als er sommigen een zaklamp zouden kunnen meenemen om hier en daar wat te filmen.
De vollegorde kwa spots bezoeken ben ik nog niet over uit maar dat word hier binnenkort wel gepost. Iig...de meeting zal worden gehouden op een zaterdag rond 10 uur in Den Haag centraal. Iedereen heeft even de tijd om zichzelf nog te vullen bij de Burger king. Vanaf 11 uur vertrekken we.
Voor degene die met de trein komen. Let erop of je nog wel in de nacht terug kan. Probeer met iemand mee te rijden!
-XeroX
-Steelheadrider
-

Maar goed. Ik (en Steelheadrider) hadden in gedachte om in een groep te rijden van max 15 rijders. Komen er meer?....Groep splitsen.
Omdat het een nightmeeting is....zorg ervoor dat je met licht rijd. Het ziet er niet uit maar zo hebben we ook het minste gezeik met de politie etc. Lampjes kost je geen arm bij de hema.
Het zou leuk zijn als er sommigen een zaklamp zouden kunnen meenemen om hier en daar wat te filmen.
De vollegorde kwa spots bezoeken ben ik nog niet over uit maar dat word hier binnenkort wel gepost. Iig...de meeting zal worden gehouden op een zaterdag rond 10 uur in Den Haag centraal. Iedereen heeft even de tijd om zichzelf nog te vullen bij de Burger king. Vanaf 11 uur vertrekken we.
Voor degene die met de trein komen. Let erop of je nog wel in de nacht terug kan. Probeer met iemand mee te rijden!
-XeroX
-Steelheadrider
-
gestoorde gasten zijn jullie echt waar
. maar wel een vet plan alleen weet ik niet hoelang ik dat ga volhouden midden in de nacht
. en met de trein snachts gaat niet lukken maar als ik bij iemand kan blijven pittuh daar in denhaag vind ik het wel te doen.
kan tegen klijne vergoeding oid

Je hebt mensen en je hebt potloden........
-
-
Damn..misschien dat malieveld dan een keer leeg is en je er fatsoenlijk kan rijden...Nami schreef:15 juli lijkt me goed...Is er iemand (of meerdere) die dan ook doorgaan tot de ochtend? Als we dan echt op zijn kunnen we desnoods in het Maliveld gaan liggen ofzo, als daar 's nachts tenminste niet te veel gespuis rondloopt..