Nog een SS koers in Zoetermeer
Moderators:JJ, Beheerders
Wie komt nog op zaterdag en of zondag singlespeeden in Zoetermeer? Op zondag ben ik er iig, zaterdag waarschijnlijk ook... ik heb dan ook een tent voor mijn singlespeed vrinden ter beschikking...
- didadunlop
1 & 2 juli - Zoetermeer
Benelux Cup Mountainbiken
Het Benelux Kampioenschap Mountainbike zal voor de eerste maal op zaterdag 1 en zondag 2 juli worden georganiseerd door de Stichting Wielerpromotie Het Groene Hart. Het parcours zal wederom in het Buytenpark worden uitgezet. Start & Finish, evenemententerrein op parkeerplaats SnowWorld.
Zaterdag 1 juli 2006
09.30 Amateurs A en B
10.45 Veteranen (Masters 40+)
12.30 Masters 30+
14.30 Nieuwelingen
14.35 Nieuwelingen meisjes en Junior vrouwen
16.00 Funklasse Mannen en Vrouwen 1e etappe
Zondag 2 juli 2006
09.00 Funklasse Mannen en Vrouwen 2e etappe
10.30 Funklasse jeugd 13 - 14 jaar
10.35 Funklasse jeugd 11 - 12 jaar
10.40 Funklasse jeugd 8 - 10 jaar
12.00 Elite Vrouwen
12.10 Junioren
14.30 Elite Mannen en Beloften
17.00 Huldiging Elite
Inschrijven Benelux kampioenschap:
Inschrijving licentiehouders dient te geschieden voor 19 juni a.s via de website van de KNWU: www.knwu.nl/evenementen of eventueel door het insturen van een KNWU startkaart aan: KNWU, tav Annieka van den Boogaard, Postbus 136, 3440 AC Woerden.
Inschrijfgeld alle categorieën 10 Euro.
Inschrijving Funklasse:
Via email info@wielerpromotie-hetgroenehart.nl voor 19 juni aanstaande onder vermelding van:
- naam
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- evt. jeugdklasse
- Fun heren/vrouwen 1 of 2 dagen / zaterdag of zondag.
Inschrijfgeld jeugd € 0,00 // Fun heren en vrouwen resp. voor 1 dag of 2 dagen € 8,50 / 14,00 exclusief dagkaart.
Deze wedstrijden staan open voor houders van een C-licentie, ledenkaart, NTB (Ned. Triatlon Bond) of NTFU (Ned. Toer Fiets Unie)-licentie en niet licentiehouders. Naast de te betalen inschrijfgelden dienen niet/licentiehouders en NTFU/licentiehouders een dagkaart te kopen. Dit omdat de verzekering geen dekking geeft voor de NTFU-licentie.
Inschrijvingen per post naar: Pollux 75, 2651 HD Berkel en Rodenrijs.
Voor meer informatie www.wielerpromotie-hetgroenehart.nl
Benelux Cup Mountainbiken
Het Benelux Kampioenschap Mountainbike zal voor de eerste maal op zaterdag 1 en zondag 2 juli worden georganiseerd door de Stichting Wielerpromotie Het Groene Hart. Het parcours zal wederom in het Buytenpark worden uitgezet. Start & Finish, evenemententerrein op parkeerplaats SnowWorld.
Zaterdag 1 juli 2006
09.30 Amateurs A en B
10.45 Veteranen (Masters 40+)
12.30 Masters 30+
14.30 Nieuwelingen
14.35 Nieuwelingen meisjes en Junior vrouwen
16.00 Funklasse Mannen en Vrouwen 1e etappe
Zondag 2 juli 2006
09.00 Funklasse Mannen en Vrouwen 2e etappe
10.30 Funklasse jeugd 13 - 14 jaar
10.35 Funklasse jeugd 11 - 12 jaar
10.40 Funklasse jeugd 8 - 10 jaar
12.00 Elite Vrouwen
12.10 Junioren
14.30 Elite Mannen en Beloften
17.00 Huldiging Elite
Inschrijven Benelux kampioenschap:
Inschrijving licentiehouders dient te geschieden voor 19 juni a.s via de website van de KNWU: www.knwu.nl/evenementen of eventueel door het insturen van een KNWU startkaart aan: KNWU, tav Annieka van den Boogaard, Postbus 136, 3440 AC Woerden.
Inschrijfgeld alle categorieën 10 Euro.
Inschrijving Funklasse:
Via email info@wielerpromotie-hetgroenehart.nl voor 19 juni aanstaande onder vermelding van:
- naam
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- evt. jeugdklasse
- Fun heren/vrouwen 1 of 2 dagen / zaterdag of zondag.
Inschrijfgeld jeugd € 0,00 // Fun heren en vrouwen resp. voor 1 dag of 2 dagen € 8,50 / 14,00 exclusief dagkaart.
Deze wedstrijden staan open voor houders van een C-licentie, ledenkaart, NTB (Ned. Triatlon Bond) of NTFU (Ned. Toer Fiets Unie)-licentie en niet licentiehouders. Naast de te betalen inschrijfgelden dienen niet/licentiehouders en NTFU/licentiehouders een dagkaart te kopen. Dit omdat de verzekering geen dekking geeft voor de NTFU-licentie.
Inschrijvingen per post naar: Pollux 75, 2651 HD Berkel en Rodenrijs.
Voor meer informatie www.wielerpromotie-hetgroenehart.nl
B'poep is ook mijjn favo rondje, dus count me in!pvhc schreef:Zaterdag lukt mij natuurlijk weer niet. Ik heb tegenwoordig verplichtingen.
Maar wat dachten jullie van een zwarte cross op het heilige parcours, zeg maar thuis voor Tuinder en mij. Ik dacht aan ergens einde van het seizoen... Of had ik nu een topic moeten openen?
Ben jij zondag wel in Z'meer, pvhc? Ik heb nog wat wat als het een beetje meezit, je weer mee terugkrijgt (alleen nog bandje plakken)
-
-
Het zal wel moeten aangezien Hubert net als ik op zaterdag moet werken en we beiden niet meer in de categorie "Jeugd" vallen, Huub heeft wel een jeugdig koppie maar met zijn lengte bij de 8-jarigen meedoen is wel wat teveel van het goede!dader schreef:Doen jullie als je zondag start dan mee met de etappe van 09:00?
Belachelijk vroeg maar mischien ga ik ook wel...
TBB
ik dacht misschien gaan jullie wel om 12:00, vandaarTall Boy Bram schreef:Het zal wel moeten aangezien Hubert net als ik op zaterdag moet werken en we beiden niet meer in de categorie "Jeugd" vallen, Huub heeft wel een jeugdig koppie maar met zijn lengte bij de 8-jarigen meedoen is wel wat teveel van het goede!dader schreef:Doen jullie als je zondag start dan mee met de etappe van 09:00?
Belachelijk vroeg maar mischien ga ik ook wel...
TBB

Laatst gewijzigd door dader op di jun 27, 2006 9:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- didadunlop
- didadunlop
-