Trek 69
Moderators:JJ, Beheerders
Travis 'Brown'... hahaha

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
En toch kunne ze het wel, die mannen van Trek:

Jammer dat die Travis Brown een 69 dwaas is, zier er niet uit die bike.
In het zelfde artikel ook een een strakke nieuwe Orbea Carbo:

Met een heel aparte dropout:

Check singlespeed.nl voor nog meer nieuwe singlespeeds (waarvan er zeker 1 wel in produktie gaat, de ander in gewijzigde kleurstelling)
JJ

Jammer dat die Travis Brown een 69 dwaas is, zier er niet uit die bike.
In het zelfde artikel ook een een strakke nieuwe Orbea Carbo:

Met een heel aparte dropout:

Check singlespeed.nl voor nog meer nieuwe singlespeeds (waarvan er zeker 1 wel in produktie gaat, de ander in gewijzigde kleurstelling)
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
Ach joh...
...
je hoeft ze niet te kopen. Trek is 50% onderweg, maar ze zijn er nog net niet.
je hoeft ze niet te kopen. Trek is 50% onderweg, maar ze zijn er nog net niet.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ja, rootbeer is het nieuwe RozeDeKerf's schreef:Hey JJ... is dit niet ong. de kleur als op jouw wijlen Trek?

Nee, dit is mat, die van mij was een mooie glimmer!
JJ

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
check ss.nl my friendSteelboy schreef:Ov Salsa gesproken, zouden die niet met een nieuwe 29-er uitkomen op de Sea Otter?

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Idd, die Brace is ook niet mijn ding, maar de afmontage en kleur is erg geslaagd. Die brace zorgt er dan wel weer voor dat het een bike is die anders is dan de rest, best wel herkenbaar Salsa (want ook in hun Juan Solo).
Ben benieuwd wat zoiets nou moet opbrengen. Ik ben wel erg gek van die stem, die is echt Schitterend!!
JJ
Ben benieuwd wat zoiets nou moet opbrengen. Ik ben wel erg gek van die stem, die is echt Schitterend!!
JJ

Yes, it's a Santa Cruz Blur LT 29/26 hybrid, and no, we won't make one for you. This project belongs to local mad scientist and super nice guy, Fran, who has this thing about as far outside 'stock' as you can imagine. He began by carefully reworking the headtube, then went on to lighten the heck out of everything. The bike sits at 28lbs, and has a head tube that's only slightly slacker than the original, but this was done primarily as an experiment. Definitely don't try any of this at home.
Het is wat,dat 69-en.

Bron:http://www.speedgoat.com/gallery.asp
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
Re: Trek 69
Steelboy schreef:Travis 'Brown'... hahaha
Sorry ik ken er echt niet veel van maar is diet een Maverick voorvork?
Mvg
Jep, met een hele fijne special paint. Is overigens geen 29" vork, maar is eenvoudig om te bouwen.tist schreef: http://www.cyclingnews.com/photos/2006/ ... e_view.jpg
Sorry ik ken er echt niet veel van maar is diet een Maverick voorvork?
Mvg
Hebbe hebbe hebbe
Bikepark Groningen
Topic back in time..... nu te koop bij 12gotrading voor 1200 Euri. Echt niemand mijn Singular?Steelboy schreef:Travis 'Brown'... hahaha

Erikje
Vork
DIe vork is wel erg mooi
En hier alleen in 21.5"JJ schreef:jammer, alleen in 17.5"..
JJ
http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=21842
Ideaal, zowaar een mooie fiets in mijn maat op de vloer, en ik wil hem voor geen goud, en ook niet voor de helftMavErik schreef:En hier alleen in 21.5"JJ schreef:jammer, alleen in 17.5"..
JJ
http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=21842

Doodzonde van het kleine achterwiel, anders had ik er wel €2000 aan uitgegeven misschien. Die vork...dat frame...
Makkelijker te verkopen met de vork in 150mm stand en 26" voorwiel, denk ik. Er zijn meer mensen die daar wel wat in zien.
-