Tommmmmss schreef:BiKeRbOi schreef:20" trial: altijd ss
26" trial: altijd gears
maar on topic maar weer,
ik heb voor je eigen samenstelling gestemd, omdat ie heel sterk is
die 130mm is wel handig om te testen, want miss vind je 130mm wel lekkerder rijden (ik ben ook met 120mm begonnen), en die vork is heel licht vergeleken met een DJ
btw, passen die trappers in die cranks? mtb trappers hebben een andere maat doornee dan bmx (als ik t goed weet), en die goliat is bmx-style, maar of de trapper ook bmx moeten zijn

hmm eigenlijk helemaal niet opgelet;)
denk het neit eigenlijk(afgeleid van B2B Ze staanneit bij bmx->pedalen)
mvg tom
ps. welke trappers dan??
Nieuwe 3 piece BMX cranks hebben dezelfde draad als MTB cranks, (9/16"), alleen oudere BMX Cranks en 1 piece cranks hebben een andere draad (1/2")...dus ze gaan wel passen.
Verder zou ik sowieso een paar dingen veranderen aan je setup, andere wielen (denk aan b.v. het setje op 2xdbikez, S-Types met Reverse naven) omdat het anders wel heel zwaar wordt, die 203mm schijven heb je sowieso niet nodig met street, dus dat is ook een beetje overkill, en je kan ook met alleen een achterrem rijden...dat bespaart weer geld en gewicht

. Verder zou ik als balhoofd zeker een FSA Pig DH Pro nemen, want die is nou eenmaal bewezen dus daarmee kan het niet mis gaan.
Ennn Kenda K-Rads zijn maar 12,50 per stuk bij ABCfiets.com, dus die zou ik eerder aanraden dan de Holy Rollers, en ze zijn ook een stukje lichter.