Ja hoor, eindelijk was het dan zover

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
XTC840
Ja hoor, eindelijk was het dan zover

Bericht door XTC840 » ma jun 12, 2006 12:00 pm

Zondag voor het 1st in 3 jaar lek gereden.
Het stomme is, woensdag hadden we het er nog over dat het praktisch onmogelijk is om in Schoorl en lek te rijden . Ik heel enthousiast: "ik heb nog nooit lek gereden." en het weekend erna was het meteen raak. :o
Gelukkig had ik wel een reserve band bij me en een CO2 pompje. Natuurlijk had ik maar 1 CO2 patroon bij me......... en geen gewoon pompje. s**t!!!
Dus maar de 1ste be beste mede ATB'er om een pompje gebedeld (aan de persoon op de gele Grizley atb: bedankt!! :arms: )
Door dit oponthoud heb ik helaas maar 1 rondje kunnen rijden wegens een afspraak 'smiddags. Aan het eind van de route bleek m'n maat er toch doorheen te zitten (watje ;) ) en z'n bidon was leeg dus dat 2e rondje zat er sowieso niet in.
Volgende week dan maar weer (als het te doen is, als het dit weer blijft wordt het plaatselijk behoorlijk zwaar door het zand)
Al met al toch een lekkere rit gehad. (oooh wat ruikt het toch lekker in het bos met die warmte :) )
De klim was de afdaling waard

Faxmulder

Bericht door Faxmulder » ma jun 12, 2006 3:08 pm

Ik was er zondag middag ook....tering wat was t heet zeg....

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » ma jun 12, 2006 5:59 pm

vanochtend om 6:30 gereden, heeeeeeeeerrrrrrrlijk.
En je hebt nog wat aan je dag :lol:

dussssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

Erikje

Bericht door Erikje » ma jun 12, 2006 6:02 pm

Heb jij stiekem ook kinderen dan?

Erikje

Faxmulder

Bericht door Faxmulder » ma jun 12, 2006 6:41 pm

BOSS schreef:vanochtend om 6:30 gereden, heeeeeeeeerrrrrrrlijk.
En je hebt nog wat aan je dag :lol:

dussssss©
Hoe ging het??

Hoest met je schouder/sleutelbeen?

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » ma jun 12, 2006 7:01 pm

Erikje schreef:Heb jij stiekem ook kinderen dan?

Erikje
Nee, daarom kan ik zo vroeg 8)

Enne het sleutelbeen hield zich goed, denk ik, maar ik heb niet het parcours gepakt, maar de prachtige paden van PWN eromheen. Die zijn wat minder heftig qua stuiteren en hobbelen als je begrijpt wat ik bedoel.

Ga zaterdagochtend weer vroeg, bevalt me wel.

dusssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

Ironhorse Erik
Contacteer:

Bericht door Ironhorse Erik » ma jun 12, 2006 8:19 pm

lekker boss, weer aan de hobbel...............

geniet ervan !

E

amigo

Re: Ja hoor, eindelijk was het dan zover

Bericht door amigo » di jun 13, 2006 6:03 am

XTC840 schreef:Zondag voor het 1st in 3 jaar lek gereden.
Het stomme is, woensdag hadden we het er nog over dat het praktisch onmogelijk is om in Schoorl en lek te rijden . Ik heel enthousiast: "ik heb nog nooit lek gereden." en het weekend erna was het meteen raak. :o
Gelukkig had ik wel een reserve band bij me en een CO2 pompje. Natuurlijk had ik maar 1 CO2 patroon bij me......... en geen gewoon pompje. s**t!!!
Dus maar de 1ste be beste mede ATB'er om een pompje gebedeld (aan de persoon op de gele Grizley atb: bedankt!! :arms: )
Door dit oponthoud heb ik helaas maar 1 rondje kunnen rijden wegens een afspraak 'smiddags. Aan het eind van de route bleek m'n maat er toch doorheen te zitten (watje ;) ) en z'n bidon was leeg dus dat 2e rondje zat er sowieso niet in.
Volgende week dan maar weer (als het te doen is, als het dit weer blijft wordt het plaatselijk behoorlijk zwaar door het zand)
Al met al toch een lekkere rit gehad. (oooh wat ruikt het toch lekker in het bos met die warmte :) )

Als je nou op schoorl eens zonder water komt te zitten, dan kun je als je na de 650 meter fietspad iets door rijd en dan op de eerst mogenlijke plek waar je rechts af kan rechts afslaat , je bidon bij vullen dat is bij die speel weide (ligt alleen maar zand , je rijd er ook langs als je over het parcours gaat .

amigo

Re: Ja hoor, eindelijk was het dan zover

Bericht door amigo » di jun 13, 2006 6:04 am

XTC840 schreef:Zondag voor het 1st in 3 jaar lek gereden.

Als je nou op schoorl eens zonder water komt te zitten, dan kun je als je na de 650 meter fietspad iets door rijd en dan op de eerst mogenlijke plek waar je rechts af kan rechts afslaat , je bidon bij vullen dat is bij die speel weide (ligt alleen maar zand , je rijd er ook langs als je over het parcours gaat .

XTC840

Bericht door XTC840 » di jun 13, 2006 10:24 am

Goede tip, bedankt!
De klim was de afdaling waard

Plaats reactie