[nieuws] World Cup Willingen round-up
Moderator:JJ
-
Ik was ook flink foto's aan het schieten aldaar. Daarom vanaf heden (ik weet het wel wat laat) op mijn site www.timdeboer.nl foto's daarvan!
latex Ligger
latex Ligger
- Eddy_the_Eagle
Tim, kan je die lelijke fotograaf er niet vanaf croppen?kooz schreef:Ik was ook flink foto's aan het schieten aldaar. Daarom vanaf heden (ik weet het wel wat laat) op mijn site www.timdeboer.nl foto's daarvan!
latex Ligger
-
Zucht!downhillbiker schreef:Wat een slechte vork is dat als ze zo snel breken.Als ik dit zo zie ga ik echt geen Boxxer kopen.misschien gebeurd het zelden net als die GT.Dit is gewoon triest als dat zo gebeurd met je vork
80-85% van alle DH rijders reed op de nieuwe 2006 Boxxer WC Solo Air, er gana er 2 stuk, en gelijk is het een slechte vork? Je kunt ene keer pech hebben, als je raced gaan er dingne stuk, deal with it!
hoeveel weegt die boxxer solo air eigenlijk?Christiaan schreef:Zucht!downhillbiker schreef:Wat een slechte vork is dat als ze zo snel breken.Als ik dit zo zie ga ik echt geen Boxxer kopen.misschien gebeurd het zelden net als die GT.Dit is gewoon triest als dat zo gebeurd met je vork
80-85% van alle DH rijders reed op de nieuwe 2006 Boxxer WC Solo Air, er gana er 2 stuk, en gelijk is het een slechte vork? Je kunt ene keer pech hebben, als je raced gaan er dingne stuk, deal with it!
nog mooie foto's op www.fraktur-magazin.de