DeePee On Top!!!

Wedstrijden, informatie, parcoursinformatie en napraat. Deel hier je ervaringen of stel vragen met betrekking tot cross country wedstrijden.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Tall Boy Bram
DeePee On Top!!!

Bericht door Tall Boy Bram » wo jun 07, 2006 9:37 pm

Vanavond vond op het Soester Hooght de 2-de ronde om de (open) clubkampioenschappen van Mountainbike Vereniging Midden Nederland plaats.

Aan de start stonden bij de Licentiehouders Bas & Clara en bij de Funklasse, JJ, Hubert, Stef en ondergetekende.

Het rondje was korter dan vorige keer en ik vond hem leuker en lekkerder te rijden. Zelf ben ik voortijdig uitgestapt maar de rest deed het stukken beter!

Bas won (wederom) met overmacht (zoals verwacht) en Clara won - niet geheel onverwacht, want enige dame in het veld - bij de dames. JJ won voor Hubert die bij gebrek van een Thompson stuurpen niet hoger in de ranking kon rijden... :roll: ;)

Proficiat Bas & JJ!!!

TBB

Exar

Bericht door Exar » wo jun 07, 2006 9:58 pm

JJ gefeliciteerd! 12 juli weer verzamelen voor de finalekoers, ik heb nu een voorsprong van een puntje of 40 op mede-DP-er Goofy2, dat zou genoeg moeten zijn om dan relatief relaxed rond te kunnen rijden.

Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » do jun 08, 2006 7:22 am

Goofy2 heeft nog steeds wel een 3 kg gewichtsnadeel aan zijn fiets hangen ;)

Scaluner

Re: DeePee On Top!!!

Bericht door Scaluner » do jun 08, 2006 11:09 pm

Tall Boy Bram schreef:Zelf ben ik voortijdig uitgestapt
Hoezo dat dan Bram? Je bent je toch niet aan het sparen voor de Bergrace van komende zondag? ;)

Tall Boy Bram

Bericht door Tall Boy Bram » vr jun 09, 2006 6:21 am

't ging niet... Ronde 1 & 2 ging lekker, nr. 3 kakte ik in, nr. 4 begon ik hele domme fouten te maken bij elke bocht en na een halve ronde nr. 5 had ik zo iets van, verstandiger uit te stappen dan straks hard op je bek te gaan. 'K was tenslotte al in de inrijronde onderuit geklapt en had geen zin in een herhaling.

Jammer van de punten die ik zo mis liep... Lag ergens op plek 5 of 6 meen ik.

TBB

Plaats reactie