pijn in me vagina
Moderator:Beheerders
-
ik heb een vraag?
ik heb veel pijn aan mijn vagina en er komt witte vloed uit het jeukt en brand heel erg en ik kan bijna niet zitten. ik ben ook vaak misselijk maar zwanger kan ik niet zijn omdat ik een baarmoederverwijdering heb gehad.
kan iemand mij zeggen wat dit kan zijn ,want ik maak me best wel zorgen om dit M.V.G dorientjeee
ik heb veel pijn aan mijn vagina en er komt witte vloed uit het jeukt en brand heel erg en ik kan bijna niet zitten. ik ben ook vaak misselijk maar zwanger kan ik niet zijn omdat ik een baarmoederverwijdering heb gehad.
kan iemand mij zeggen wat dit kan zijn ,want ik maak me best wel zorgen om dit M.V.G dorientjeee
-
fiets je ook wel eens?
Laatst gewijzigd door Sir Gonz Lays op vr jun 02, 2006 10:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zou zeggen : een bezoek aan de huisarts.
Ik vond dit op het internet onder : Vaginale afscheiding, witte vloed
Vaginale afscheiding, witte vloed
Omschrijving
Klachten
Advies
Medicijnen
Wanneer naar de huisarts
Omschrijving
Schimmels zijn micro-organismen die een gastheer nodig hebben. Op en in het lichaam komen diverse schimmels voor, zonder dat zij schadelijk zijn. Een voorbeeld hiervan is Candida albicans (Candidiasis). Deze schimmel kan ontstaan in de vagina, waarbij een witte afscheiding ontstaat (witte vloed). Witte vloed is:
* als de hoeveelheid vaginale afscheiding toe neemt
* als de geur verandert
* als de kleur verandert naar geel, groen of bruin
Ook andere micro-organismen kunnen witte vloed veroorzaken als ziekteverschijnsel (bijv. Trichomonas, Chlamydia en ander Sexueel Overdraagbare Aandoeningen).
Oorzaken van witte vloed kunnen zijn:
* Slechte hygiëne
* Overmatig zeepgebruik
* Menstruatie
* Zwangerschap
* Verminderde afweer
* Suikerziekte
* Bepaalde geneesmiddelen (de anticonceptiepil, antibiotica of corticosteroïden)
Klachten
* Meer afscheiding
* Afscheiding met een andere geur en/of kleur
Advies
Witte vloed is te voorkomen door een goede hygiëne. Reinig dagelijks met lauw water zonder zeep. Verwissel tijden de menstruatie regelmatig tampons. Ook inlegkruisjes kunnen meer afscheiding tot gevolg hebben.
Medicijnen
* Spoelen met een melkzuuroplossing (Lactacyd)
* Gebruik bij uitwendige klachten miconazolcrème (Daktarin) of clotrimazolcrème (Canesten) gedurende 2 weken
Wanneer naar de huisarts
* Pijn in de onderbuik
* Erge jeuk
* Een afscheiding die erg ruikt
* Wanneer de klachten aanhouden na een behandeling met bovenstaande geneesmiddelen
Ik vond dit op het internet onder : Vaginale afscheiding, witte vloed
Vaginale afscheiding, witte vloed
Omschrijving
Klachten
Advies
Medicijnen
Wanneer naar de huisarts
Omschrijving
Schimmels zijn micro-organismen die een gastheer nodig hebben. Op en in het lichaam komen diverse schimmels voor, zonder dat zij schadelijk zijn. Een voorbeeld hiervan is Candida albicans (Candidiasis). Deze schimmel kan ontstaan in de vagina, waarbij een witte afscheiding ontstaat (witte vloed). Witte vloed is:
* als de hoeveelheid vaginale afscheiding toe neemt
* als de geur verandert
* als de kleur verandert naar geel, groen of bruin
Ook andere micro-organismen kunnen witte vloed veroorzaken als ziekteverschijnsel (bijv. Trichomonas, Chlamydia en ander Sexueel Overdraagbare Aandoeningen).
Oorzaken van witte vloed kunnen zijn:
* Slechte hygiëne
* Overmatig zeepgebruik
* Menstruatie
* Zwangerschap
* Verminderde afweer
* Suikerziekte
* Bepaalde geneesmiddelen (de anticonceptiepil, antibiotica of corticosteroïden)
Klachten
* Meer afscheiding
* Afscheiding met een andere geur en/of kleur
Advies
Witte vloed is te voorkomen door een goede hygiëne. Reinig dagelijks met lauw water zonder zeep. Verwissel tijden de menstruatie regelmatig tampons. Ook inlegkruisjes kunnen meer afscheiding tot gevolg hebben.
Medicijnen
* Spoelen met een melkzuuroplossing (Lactacyd)
* Gebruik bij uitwendige klachten miconazolcrème (Daktarin) of clotrimazolcrème (Canesten) gedurende 2 weken
Wanneer naar de huisarts
* Pijn in de onderbuik
* Erge jeuk
* Een afscheiding die erg ruikt
* Wanneer de klachten aanhouden na een behandeling met bovenstaande geneesmiddelen