Handvatten
Moderator:Beheerders
- Maartentje
Audwin schreef:Ik wist wel hoe ze erop te krijgen, met een lucht compressor.
Maar ik vind het belachelijk dat ze bij daar 3 euro voor vragen.
Oooohhh, je wist het dus wél maar je vindt het te duur....Audwin schreef:Hoe krijgen jullie handvatten het beste op jullie stuur?
Bij de fietsen maker doen ze het me zo speciaal lucht blaas ding die ze eronder zetten. Maar daar vragen ze 3 euro voor!
Dus daarom de vraag, met welk spul, of materiaal zetten jullie het erop?
Erikje
Jup, als ik 6 euro moet betalen om mijn handvatjes erop, en eraf moet halen, vind ik dat redelijk duur ja.
(voorrem is eraf).
Ik ben ook meer iemand die zelf iets graag doet, en het niet laat doen.
Anders had ik nooit mijn fiets zelfgebouwd en wel een kona gekocht.
Dingen zelf bouwen is veeel leuker
.
Ik ben wel stil in dit topic..
Groetjes
Btw:
In mijn beginpost:
"Bij de fietsen maker doen ze het me zo speciaal lucht blaas ding die ze eronder zetten. Maar daar vragen ze 3 euro voor! "
Luchtblaas ding, compressor dus, wist even het woord er niet voor.
(voorrem is eraf).
Ik ben ook meer iemand die zelf iets graag doet, en het niet laat doen.
Anders had ik nooit mijn fiets zelfgebouwd en wel een kona gekocht.
Dingen zelf bouwen is veeel leuker

Ik ben wel stil in dit topic..
Groetjes
Btw:
In mijn beginpost:
"Bij de fietsen maker doen ze het me zo speciaal lucht blaas ding die ze eronder zetten. Maar daar vragen ze 3 euro voor! "
Luchtblaas ding, compressor dus, wist even het woord er niet voor.
Belachelijk 6 euro voor 5 min werk en wat geperste lucht.
Heb je ze inmiddels erop??
Tip: Koop eens een compressor, hoeft niet duur te zijn. Koop wel een goede, want die gaan wat langer mee. Als je dan toch bezig bent met kopen, kun je direct een compressor setje erbij kopen.
Wat heb je hieraan?? Je kunt na elke was beurt, fijn alle schroefjes, kiertjes gaatjes droog blazen. Daarnaast kun je de banden van je auto ermee oppompen. Als belangrijkste: je kunt er handvaten mee los krijgen.
Nee echt, een compressor is super fijn.
mzzl
Gène
Heb je ze inmiddels erop??
Tip: Koop eens een compressor, hoeft niet duur te zijn. Koop wel een goede, want die gaan wat langer mee. Als je dan toch bezig bent met kopen, kun je direct een compressor setje erbij kopen.
Wat heb je hieraan?? Je kunt na elke was beurt, fijn alle schroefjes, kiertjes gaatjes droog blazen. Daarnaast kun je de banden van je auto ermee oppompen. Als belangrijkste: je kunt er handvaten mee los krijgen.
Nee echt, een compressor is super fijn.
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
Mee eens, die dingen zijn echt geweldig voor teveel om op te noemen. Ik vind het alleen lastig een goeie nieuwe uit te zoeken... Dus als iemand nog even een paar mooie voor goeie prijzen wil aanraden voor Audwin.Gène schreef:..

3 euro voor zo weinig werk is inderdaad duur maar aan de andere kant is het logisch, ze moeten stoppen met waar ze mee bezig zijn en ze zijn toch even ergens anders mee bezig. Lijkt me niet zo fijn als je twee maal per week iemand aan je shop hebt die even zijn handvatten los wil hebben.
Xircuit, ik was je voor.