SS Koers Arnhem (11 Juni)
Moderators:JJ, Beheerders
In 2003 had ik 34x17 met 29", dat was nog spinnen op het asfalt. Kon wel mee voorin met de gearie-start 
2004 34x18 (had er weinig vertrouwen in), en ik deed ook ongeveer die 1/17 langer over 4 ronden. Klimmen was niks fijner, spinnen nog erger.
Als ik mee kan doen, dan gewoon tegen beter weten in weer 34:17.
Of 36x18.
Of 52x26.
Maarja, 34x17 zit al op de Surly...

2004 34x18 (had er weinig vertrouwen in), en ik deed ook ongeveer die 1/17 langer over 4 ronden. Klimmen was niks fijner, spinnen nog erger.
Als ik mee kan doen, dan gewoon tegen beter weten in weer 34:17.
Of 36x18.
Of 52x26.
Maarja, 34x17 zit al op de Surly...
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Hey, we hebben het hier over normale mensen die niet 4 uur per dag op de fiets zitten, bovendien ben jij geen singlespeederExar schreef:Vorig jaar reed ik 32x15 en ik zou niet lichter willen dan dat, eerder ietsjes zwaarder.

Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Exar schreef:Vorig jaar was ik het in ieder geval in Arnhem wel
Dit jaar overigens niet, het grote geld heeft me naar de 105 minuten gelokt. Afhankelijk van de starttijd van de SS koers kan ik Dekerfs nog wel lastig gaan vallen, eventueel.
De noppen van mn achterband tellen? Dat noem ik niet echt 'lastig vallen'....
---www.cjmedia.nl---
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Jullie kunnen die Unit's beter aan twee arme studenten schenken die er mss wel mee fietsenExar schreef:Ik dacht dat Klara het NSK wilde gaan doen.

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Oh, dan kan Rob ook wel thuisblijven!tuindor schreef:Ik sta ook ingeschreven ga special niet mee met club naar de ardenne
Goed bezig Bling Bling!!
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Tja, je moet je ietwat gedragen op het parcours, maar inhalen kan aan beide kanten, als je maar laat weten dat je er aan komt. En natuurlijk niet als het echt niet kan. Net als in het wild eigenlijk.
Band zul je idd zelf moeten repareren, maar als er toevallig iemand met een wiel in de buurt is dat je mag hebben is dat denk ik (op ons niveau) ook geen probleem
Belangrijkste is dat je een beetje rekeing met elkaar houd en zo hard mogelijk fietst als je wilt winnen, anders gewoon lekker je rondjes rijden tot ze zeggen dat je af moet stappen.
Je zult het zien, wordt echt leuk!
JJ
Band zul je idd zelf moeten repareren, maar als er toevallig iemand met een wiel in de buurt is dat je mag hebben is dat denk ik (op ons niveau) ook geen probleem

Belangrijkste is dat je een beetje rekeing met elkaar houd en zo hard mogelijk fietst als je wilt winnen, anders gewoon lekker je rondjes rijden tot ze zeggen dat je af moet stappen.
JJ
Dat heb ik vorig jaar gedaan en dat was vet relaxt!JJ schreef:anders gewoon lekker je rondjes rijden tot ze zeggen dat je af moet stappen.
JJ
Veel mooie dames in het prubliek!

Het nadeel:je komt nergens voor in de uitslagen,maar boeie!
Vet relaxt is het wel.
Dit jaar gaat het denk ik net zo,aangezien ik een feestje heb de avond/nacht ervoor.
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
Haha, wel heeeeel toevallig als er iemand in de buurt staat met een 29" achterwiel, met een 17t cog en een 160mm disc ......... Dan laat ik mijn bandenvoorkeur nog achterwege ....JJ schreef: Band zul je idd zelf moeten repareren, maar als er toevallig iemand met een wiel in de buurt is dat je mag hebben is dat denk ik (op ons niveau) ook geen probleem![]()

- didadunlop
- didadunlop