Nog een track bij in W-berg

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
XXL
Nog een track bij in W-berg

Bericht door XXL » di mei 16, 2006 8:38 am

Waren maandag 15 mei in winterberg en ze waren volop bezig met het maken van een nieuwe track deze begint juist naast de free cross vanop het wegje als je van de slopestyle komt.

Eerste stuk zien er zeer korte bochten uit heb ik helaas geen foto van.
Het laatste stuk heb je de keuze tussen 2 speedjumps (kleine & grote) die echt super lekker liggen (heb ze direct eens getest) of je kan ook 2 kleine north shore drops pakken
check fotos:
Afbeelding
Afbeelding

pnerum

Bericht door pnerum » di mei 16, 2006 9:29 am

Heel erg vet. Winterberg is echt goed bezig!

T
Contacteer:

Bericht door T » di mei 16, 2006 10:44 am

Ze bouwen daar heel rap, zondag nog kaal met de minigraver bezig. Wordt echt tof :)

downhillbiker

Bericht door downhillbiker » di mei 16, 2006 10:57 am

Ik hoop dat die nieuwe track dit seizoen open gaat.Verder ziet het er heel vet uit.Winterberg rules :thumbsup: :punk:

Marcuos

Bericht door Marcuos » di mei 16, 2006 11:49 am

Ik heb afgelopen oktober tegen park sluitingstijd eventjes met die gast uit die shop gepraat........(adem)

Hij vertelde mij dat onder de bobbaan nog een heel groot stuk funride bij zou komen. Dit zou zeker 5 a 6 keer zo groot worden als de funride gedeelte nu.

Hij heeft het ook aangewezen op een lucht foto. Het zou dit jaar nog open gaan. Dit zal wel het begin zijn hiervan.

meer ruimte om te fietsen --> meer fietsers --> nog langere wachtijden bij de lift.
Of een nieuwe lift?

downhillbiker

Bericht door downhillbiker » di mei 16, 2006 12:11 pm

zo te horen wordt dit echt heel groot 5 tot 6 keer zo groot als de Funride en ik vondt de funride gedeelte al groot zat.Een nieuwe lift is altijd welkom dan is het nog goed verdeelt.Bikepark winterberg wordt steeds aantrekkelijker voor bikers. :thumbsup:

Jass
Contacteer:

Bericht door Jass » di mei 16, 2006 1:52 pm

Doh!!! Dit is geen nieuwe track, dit is de reeds lang aangekondigde doorzetting van de funride. Dit staat zeer lang op het strecke kaartje.

Afbeelding

downhillbiker

Bericht door downhillbiker » di mei 16, 2006 2:03 pm

Doh!!! Dit is geen nieuwe track
Ok bedankt voor de informatie.Maar wel leuk dat ze de Funride verlengen helemaal naar de lift toe :o

Chmod

Bericht door Chmod » wo mei 17, 2006 7:31 am

de nieuwe track zou binnen 2 weken klaar zijn. Dit zei de man toch.

Plaats reactie