Bergrace: Oosterbeek (14 mei)

Wedstrijden, informatie, parcoursinformatie en napraat. Deel hier je ervaringen of stel vragen met betrekking tot cross country wedstrijden.

Moderator:Beheerders

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » ma mei 15, 2006 12:27 pm

Was super! De Bergrace evenementen zijn inderdaad altijd goed georganiseerd, ik hoop echt dat dit rondje blijft, was voor de singlespeed echt uitermate geschikt!

Zelf erg lekker gereden in de 75 minuten race. Na een start op de (bijna) laatste rij toch nog een goede race gereden, en vooral, mezelf niet over de kop gereden.

Toch nog kritiek op de organisatie? Zeker wel, wanneer komt dat podium voor de eerste 64 finishers :lol:

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

FREAKaZOID
Contacteer:

Bericht door FREAKaZOID » ma mei 15, 2006 1:03 pm

@wictor

THNX

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » ma mei 15, 2006 2:41 pm

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kwam ik tegen op www.mtb-foto.nl
Ich Heisse Super Fantastisch!

Hubert !

Bericht door Hubert ! » ma mei 15, 2006 3:12 pm

Supèr !!
Mooie zware ronde met pittige klimmen én lekker weer! Erg lekker gereden ondanks wat bieren de avond tevoren.
Burgersdijk doet het altijd erg goed! Ben er zeker bij in Arnhem! Een SS wedstrijd zónder erom te hoeven vragen! TOP toch?!

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » ma mei 15, 2006 3:45 pm

Dat dacht ik! Baal er echt enorm van dat ik er dan niet ben.... :x
Ich Heisse Super Fantastisch!

MavErik
Contacteer:

Bericht door MavErik » ma mei 15, 2006 8:13 pm

Xircuit schreef:Foto's

Kwam ik tegen op www.mtb-foto.nl
Ja, die heb ik allemaal voorbij zien komen, en nee, ik stond niet aan de kant. :)

Wictor's vork/versiering:
Afbeelding

Nog wat foto's van de 105 en 150 min wedstrijd: http://www.eriknienhuis.nl/fotos/20060514.html
- Een starre vork is nooit een upgrade -

litespeed.ocoee.fs

Bericht door litespeed.ocoee.fs » ma mei 15, 2006 9:17 pm

Ja door zo'n fiets vergeet je de berijder, dank je ;)

maar mooie actie foto's hoor

Afbeelding

Tall Boy Bram

Bericht door Tall Boy Bram » ma mei 15, 2006 10:39 pm

Was een leuke wedstrijd... Al begon ik met 5 minuten achterstand....!

Hoe dat kwam? Ik was aan het inrijden en vond de Big Apples en de 16 achter wel wat te veel van het goede en vroeg aan een official om de tijd. Hij zei dat het nog 20 minuten zou duren vooraleer de start zou beginnen. Ik snel naar de auto en binnen de 10 minuten was ik weer terug. Toen bleek het hele zooitje al lang en breed gestart en waren ze zelf al niet meer te zien.

Dus van start en brak er een hele grote inhaalwedstrijd aan.... Wel leuk want je kon elke keer opnieuw een rijder voor je spotten en het gat dichtrijden en erover heen gaan. Zo haalde ik met een halve ronde achter de kiezen de eerste lui in. Met de Surly ging het ongeveerd als de brandweer naar beneden. Verbazingwekkend hoe langzaam sommige mensen naar benenden gaan, al dan niet in bezit met fully en met véééééél betere remmen dan mijn pré-historische canti's. De meeste hellingen waren wel te doen al waren er 4 stuks waar ik elke keer moest lopen.

Voorts viel het me op dat op sommige hellingen in baby verzet door de rest veel langzamer werd gereden dan ik op de SS-er 29-er. Zo kon ik op diverse hellingen hele clubjes voorbij steken. Hadden jullie dat ook JJ en Hubert?

Al met al heb ik een leuke race gereden en ben van de 200-ste plek toch nog netjes bij de 1-ste 100 (nl. 93-ste plek) geeindigd. Nog voor Klara, Jacomine en Roel weten te eindigen. Ben beniewd hoe ik wat geeindigd indien ik tegelijk was gestart.... Had wel topbenen gisteren. Heb s'middags nog effe in het zwembad 3 km liggen wegbeuken.

Heb nu al zin in Arnhem!

TBB

marco loo

Bericht door marco loo » di mei 16, 2006 8:49 pm

Heb de 105 min gereden, was echt super gaaf 55 km per uur afdalen,remmen scherpe bocht en dan weer klimmen er was 1klim waar ik elke keer moest lopen. Knie open gevallen net na de regestratie bus waar je weer het lange pad opmoest.

Had niet echt de illusie dat ik voorin kon mee komen ,maar dacht als ik rondje posbank bike met 24.5km gem. per uur moet ik wel in de midden moot kunnen biken ........mooi niet dus 93-ste ,eerst dacht ik nog van de 190 maar bijna de helft van de start nummers is niet gestart.

Zaterdag 27 mei de Stappenbelt rabobank trophy, heb geen licentie dus dat wordt 60 min in de funklasse.En dan 105 min 11 Juni in Arnhem .

PS. Roel of Freek als jullie door de weeks nog biken/trainen op de posbank wil ik wel een keertje mee(of jullie willen niet biken met een ouwe lul ....38 jaar :) ).Laat maar horen.

Groetjes Marco
How Loooooo can you go.

FREAKaZOID
Contacteer:

Bericht door FREAKaZOID » di mei 16, 2006 9:04 pm

@ Marco: Nee dat willen we niet :lol:

Das prima.. we doen elke woensdag een gezelligheidsrondje savonds, het gaat bepaald geen 24.5 gemiddeld. Ik weet niet of je dat zo leuk vin maar je kan t es proberen.

Anders stel ik voor om eens de maandagavonden te kijken. Remco (uit Loo) en Roel en ik doen dan meestal ook een rondje van zo´n 45 km. Tempo ligt dan wel op een redelijk niveau! :D Meestal vertrekken we rond half 7 a 7 uur. Half 10 weer terug. Mail anders even als je mee wil!

Fjljansen@student.han.nl

@ wictor kun jij geen stickers voor me maken en naar me opsturen in een envelop :angelnot:

wictor

Bericht door wictor » wo mei 17, 2006 8:22 pm

Ik ruik al bier in Arnhem.

No problem. Het kost even wat moeite, en het wordt met de schaar geknipt, maar stuur maar een mailtje met adresgegevens naar:

e.l.wictor@student.tudelft.nl

Ik mail wel even wat closeups zodat je beter kan zien wat ik heb gerommeld.[/url]

Gary'sGirl
Contacteer:

Bericht door Gary'sGirl » do mei 18, 2006 9:42 am

klara schreef:Hmm, bij mij ging het voor geen (hoogte)meter..Beetje te veel getraind van de week ofzo of gewoon een slechte dag.. Klimmen ging niet echt sterk en wetende dat het vorige week zoveel beter ging wilde ik bijna uitstappen om niet zo'n slechte prestatie in de uitslagen te laten staan :roll: . Maar goed, trots aan de kant geschoven en toch maar uitgereden zoals het hoort ;) .

Arnhem vind ik leuker, dit had te veel rechte paden, hoewel afdalingen soms wel heel gaaf waren :D
Ik vroeg me al af waarom ik jou notabene voorbij kon... Maareeh, goed dat je je wedstrijd uitgereden hebt! DNF staat nog altijd slechter dan een lage klassering! ;)

Plaats reactie