Lakejumpen (of alternatief) met wat voor een fiets?

Technische problemen en oplossingen welke betrekking hebben op alle typen mountainbikes.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
N I E L S
Lakejumpen (of alternatief) met wat voor een fiets?

Bericht door N I E L S » do apr 27, 2006 7:45 pm

Ik wil vanalles gaan oefenen maar het liefst nog even niet boven de harde grond. Dus ik dacht ik maak een jump en plaats die aan de waterkant maar dan moet ik natuurlijk wel een fiets hebben daarvoor. Het liefst trash ik mijn balfa of M3 niet te water natuurlijk, hahaha.

Maar het moet uiteindelijk wel op een MTB gebeuren dus een BMX leek me niet echt een optie om het op te leren (of vergis ik me?). Als ik dus een MTB pak, waarmee moet ik zoal rekening houden? Ik neem aan geen stalen frame omdat dat gaat roesten. En ik neem aan dat ik mijn balhoofd en trapas na een poosje gewoon kan weggooien?
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!

Liwald

Bericht door Liwald » do apr 27, 2006 8:36 pm

het licht eraan met een stalen fiets kun je wel gewoon het water in het duurt wel ff voordat een goed frame is doorgeroest.

maar met een bmx zou je eventueel wel kunnen oefenen vooral omdat een bmx fiets wat behendiger is. en als je gewoon elke maand ff je balhoofd uit mekaar haalt en trapas dan gaat het nog een lange tijd mee.

vt2rider
Contacteer:

Bericht door vt2rider » do apr 27, 2006 9:03 pm

Met een bmx kun je ook prima oefenen, wel aan denken dat je wat flessen en binnenbanden eraan bind, anders kun je ook meteen je duikpak erbij halen.. MTB zou ik niet doen, is gewoon zonde van de bike, of je moet ergens een oud aldi-barrel hebben staan ;)

Lakejumping is good fun btw:

Afbeelding

Afbeelding

Zo zag een van onze 'lakejumpbmxjes' eruit:
Afbeelding

Gène

Bericht door Gène » za apr 29, 2006 10:15 am

Is het hier nog niet te koud voor??

Of je moet natuurlijk een indoor lake hebben, heb je ook geen last van eenden :lol:

mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!

Liwald

Bericht door Liwald » za apr 29, 2006 5:57 pm

"mijn vader is een jager" zei hij

Plaats reactie