Manitou 4-way demper, 222mm inbouw, 1,5 jaar gebruikt, zeker niet misbruikt. altijd goed onderhouden. Er zit een 350 veer op maar kan een 400 bij gedaan worden. Hij gaat weg vanwege een mogelijke upgrade.
(zie foto's post hieronder)
150 euro
Xero Flick velgen
Omdat ze te zwaar zijn voor mij wil ik een setje nieuwe velgen inspaken. Daarom mijn oude velgen te koop. Setje kan op verschillende manier:
-Enkel de velgen om zelf in te spaken, past op iedere standaard 32 gaats naaf
--- 125 Euro ---
-Voorwiel compleet (20mm) en achtervelg, om zelf een setje te maken als je al een achtervelg hebt (met aparte maten)
--- 175 Euro ---
Banden plus binnebanden krijg je erbij. Maxxis minnion 2.5 voor en achter met maxxis dh Binnen banden (ik ga tubeless rijden).
Wielset compleet liever niet omdat de achternaven maar door weinig merken geleverd worden en een nieuwe goede vrij prijzig is. Alleen dus als je een naaf te ruil hebt.
Prijzen zijn vraagprijzen, doe gerust een bod. Nieuwprijs van de wielset is 450 euro dus de prijzen zijn NIET te hoog naar mijn idee. Als je een goede naaf te ruil hebt (hope pro2) hebt: voorwiel compleet met achternaaf voor dezelfde prijs als de losse velgen.
Wielset is onwijssterk, zeker evensterk als doubletracks zo niet sterker. En natuurlijk een heel vet spaakpatroon

888 rt 2004
De vork gaat ook in de verkoop. Reden van verkoop is een upgrade naar een dorado. 888, wat moet ik meer zeggen. Werking van de vork is 100% zitten wel wat krassen op de onderpoten en de stickers zijn redelijk kapot.
stuurbuis zal ik binnekort wel opmeten. tegen een meerpijs kan ik de vork servicen (nieuwe keerringen en nieuwe olie viscositeit naar keuze).
prijs zonder servicebeurt:
E300,-
Set vork met wielset:
E450,-
Foto's:

Voor meer info mail: caspervoogt@hotmail.com
Greetz Casper