Stickers verwijderen
Moderator:Beheerders
Hallo, ik wil de stickers van mijn double track velgen verwijderen. Kan ik dit gewoon doen met een fohn en plastic of hebben jullie nog andere manieren? Ik hoop dat dit het goede topic er voor is.
Lee
Lee
- Maartentje
Ik heb toevallig vanmiddag 2 gruwelijk lelijke stickers op mn vork verwijderd met een stoomreinigger en wat terpentine . Gewoon goed warmblazen met een fohn of een stoomreinigger eraf pulliken en dan restanten insmeren met terpentine of een ander agresiev middeltje en je rold het er gewoon met je vingers vanaf. 

Je hebt mensen en je hebt potloden........
Is dat niet slecht voor de velg dan?enpro schreef:Ik heb toevallig vanmiddag 2 gruwelijk lelijke stickers op mn vork verwijderd met een stoomreinigger en wat terpentine . Gewoon goed warmblazen met een fohn of een stoomreinigger eraf pulliken en dan restanten insmeren met terpentine of een ander agresiev middeltje en je rold het er gewoon met je vingers vanaf.
Morgen ben ik vrij en dan zal ik ze er wel ff af halen.
Lee
Stickers op een Sun velg zijn vrij makkelijk alleen dat plak eronder is een beetje vervelend. Je hebt ook stickerverwijderaar, daar zit sinaasappel of citroen of iets in en dat werkt goed voor dat soort dingen. Probeer het wel altijd eerst even uit als je het op plastic of iets zwaks gebruikt want er kan kleurverschil of aantasting zijn. Op je velg gebeurt dat niet.
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
- BigHitRider
-
Simpel, stikker zo goed en kwaad als het gaat verwijderen en eventuele lijmresten met een doek met wasbenzine verwijderen.
De lijm lost op en uiteraard je lak niet.
Heb dit reeds in loop der jaren bij meerdere fietsen gedaan en allemaal zonder (bijkomende) schade.
PS om handvatten te monteren kun je ook diezelfde wasbenzine gebruiken. Lekker makkelijk monteren en met een uurtje zitten ze vast.
Succes.
De lijm lost op en uiteraard je lak niet.
Heb dit reeds in loop der jaren bij meerdere fietsen gedaan en allemaal zonder (bijkomende) schade.
PS om handvatten te monteren kun je ook diezelfde wasbenzine gebruiken. Lekker makkelijk monteren en met een uurtje zitten ze vast.
Succes.
Giant NRS Team.
Rocky Mountain Element.
American Eagle Lake Tahoe.
Rocky Mountain Element.
American Eagle Lake Tahoe.