Hincapin van de Discovery ploeg overkwam het vandaag in Parijs-Robaix.
Wat zou die zeggen tegen de materiaalman

(wil je ook zo'n fiets, vraag bij de dealer eens naar Trek Madone sl 5.9)

Moderator:Beheerders
Boonen rijdt hier trouwens niet echt op een lichtgewicht fiets: 8.4 kgthe Bontrager OCLV carbon fork is in fact an item borrowed from Trek's Satellite range because of its slightly more laidback rake and aluminium steerer.
Vertel (alleen de feiten aub, geen klote opmerkingnen naar Trek)!Pato schreef:1 ding mag duidelijk wezen : Trek OCLV trekt op geen kl*ten! Heb zelf ook niks dan slechte ervaringen daarmee en ken nog zo'n gevallen.
Mee eens.Pino schreef:Niet te snel onderdelen veroordelen.
Pino schreef:Na een valpartij zou ik ook een alu stuur vervangen./quote]
Hier was het stuur niet gebroken, maar de stuurbuis van de fork!
Het zag er iig erg apart uit, schrok me echt kapot. Het zag er in de eerste beelden zo apart uit, je zag niet dat ie geen stuur meer had, dus het leek of ie gewoon even zonder hander ging rijden!! Dat verwacht je dus niet van een prof op een kasseien strook. Pas in de herhaling en vanuit een andere hoek kon je goed zien dat zijn hele stuurnok erafgebroken was.
Zat echt te shaken op de bank, stle het je voor de lol eens voor![]()
JJ
Moet je met elke fiets doen...Faxmulder schreef:Maar zal hem dus wel in de gaten houden bij een valpartij!
Niet gebaseerd op ervaring lijkt me.Pato schreef:Er bestaan een kleine 300 soorten carbon, maar Trek behoort volgens mij niet tot de toppers...
ik ben juist benieuwd naar je ervaringen, maar basseer je uitspraken ergens op, anders kan niemand er wat mee.Pato schreef:??? Geen ervaring ??? Wat baadt een forum als een mens zijn EIGEN ervaringen niet mag posten?
Da's ERG lullig, en een goede LBS en leverancier (Trek dus) zouden je een lagerkitje moeten geven. Lagers mogen echt wel een jaartje meegaan (IMHO wel twee, maar dat terzijde)...Pato schreef:Levenslange garantie wordt er gezegd en geschreven bij Trek. Ik had op mijn frame van een ( pakweg 8 jaar geleden ) 196000 Bef. kostende fully na 3 maanden speling op de achterbrug...
Tja, dit had je denk ik zelf ook kunnen verzinnen. Als je een klein beetje slijtage van de lak ziet, kan je ook wel voorstellen dat die kabel na x keer fietsen door de lak heen gaat.Pato schreef:....én reeds bijna een gat ter hoogte van de kopserie ten gevolge van wrijving van de remkabel. Heb half België rondgereisd, maar nooit werd er iets effectief hersteld, gewoon efkes oplappen en enkele weken terug kunnen rijden....