Als ik iets zoek en ik wil de tweede pagina zien zegt ie heel vaak:
Wat doe ik daaraan?Er zijn geen resultaten die voldoen aan je zoekopdracht
Moderator:Beheerders
Wat doe ik daaraan?Er zijn geen resultaten die voldoen aan je zoekopdracht
Mozilla Firefox maar mijn internet staat vrij 'open'.Sjase schreef:Ik heb net ff een experimentje uitgevoerd en het lijkt er zeer sterk op dat het aan je (te hoog ingestelde) cookieblokkering ligt. Privacyniveau moet je op normaal zetten. Of in ieder geval niet alle cookies blokkeren.
Wanneer ik alle cookies blokkeer krijg ik namelijk de foutmelding in internet explorer (en dat terwijl ik "frame" als zoekwoord had)
Welke browser gebruik je ook al weer?
Kan goed door de router komen ja, maar dan moet je die instellingen daarvan even controleren (van de ingebouwde firewall bijv). Ik zit zelf ook achter een router, maar hier geen problemo. Het lijkt iig iets met cookieblokkering te zijn. Is het niet op je pc dan is het idd op je router.N I E L S schreef:Mozilla Firefox maar mijn internet staat vrij 'open'.Sjase schreef:Ik heb net ff een experimentje uitgevoerd en het lijkt er zeer sterk op dat het aan je (te hoog ingestelde) cookieblokkering ligt. Privacyniveau moet je op normaal zetten. Of in ieder geval niet alle cookies blokkeren.
Wanneer ik alle cookies blokkeer krijg ik namelijk de foutmelding in internet explorer (en dat terwijl ik "frame" als zoekwoord had)
Welke browser gebruik je ook al weer?
Ik heb het geprobeerd met Explorer maar dan heb ik hetzelfde probleem.
Ik zit achter een router, misschien dat het daaraan ligt door de firewall?
Vaag.