Reacties op nieuwsberichten van Dirty Pages.
Moderator:JJ
-
TheBigLjeweetwel
Bericht
door TheBigLjeweetwel » zo apr 02, 2006 11:18 pm
Luc schreef:20mm. naven voor XC zijn inderdaad een goed idee, net zoals de QR systemen die er de laatste tijd voor op de markt komen zoals van RS en Manitou.
Idd .. maar ze zouden dan die naaf niet alleen met hun bevestiging moeten uitvoeren maar ook die IS bevestiging. Anders moet je het bij een ander zoeken. Zal mischien wel een adapter voor kweet niet precies.
Ziet er alllemaal erg leuk uit. Geen dual control meer....

dus niet meer schakelen met de remgreep. Zijn ze dus vanaf gestapt bij de xtr groep. Op de animaties is het iig niet te zien.

-
Old Manitou - Berichten:1023
Bericht
door Old Manitou » ma apr 03, 2006 12:12 am
euh kijk ens goed naar de betreffende foto's
er staat degelijk dualshifters op
ze gaan terug beide soorten shifters maken
dus zowel dual als rapidfire

-
Xircuit
-
Contacteer:
Bericht
door Xircuit » ma apr 03, 2006 9:17 am
Inderdaad, beter lezen en kijken lefty:

Ich Heisse Super Fantastisch!
-
TheBigLjeweetwel
Bericht
door TheBigLjeweetwel » ma apr 03, 2006 11:31 am
Och ja..ik zie het, ging er niet zo diep op in.
-
Luc
Bericht
door Luc » ma apr 03, 2006 11:46 am
TheBigLjeweetwel schreef:Luc schreef:20mm. naven voor XC zijn inderdaad een goed idee, net zoals de QR systemen die er de laatste tijd voor op de markt komen zoals van RS en Manitou.
Idd .. maar ze zouden dan die naaf niet alleen met hun bevestiging moeten uitvoeren maar ook die IS bevestiging. Anders moet je het bij een ander zoeken. Zal mischien wel een adapter voor kweet niet precies.
Ziet er alllemaal erg leuk uit. Geen dual control meer....

dus niet meer schakelen met de remgreep. Zijn ze dus vanaf gestapt bij de xtr groep. Op de animaties is het iig niet te zien.

Magura en DT maken allebei IS adapters voor centerlock naven.
-
BLRacing - Berichten:2754
Bericht
door BLRacing » di apr 04, 2006 8:02 pm
Ik weet het niet hoor met die X die je overal terugvind op de onderdelen. Zoals op de shifter/levercombo hierboven vind ik het een beetje overdone eigenlijk. Ik mag hopen dat shimano er nog wat aan doet hier en daar.
-
Bikepatch - Berichten:29
Bericht
door Bikepatch » wo apr 05, 2006 5:06 pm
Vind die X-en overal op juist errug vet! Meer X-en = beter.
-
JJ
- Forumbeheerder
-
Contacteer:
Bericht
door JJ » vr apr 07, 2006 9:12 am
n het echie ziet het er wel heel compact en strak uit, schijnt nog een keer rete snel te werken ook. Ben erg benieuwd!
Check CyclingNews
JJ
-
DeKerfs
Bericht
door DeKerfs » vr apr 07, 2006 9:19 am
Ik persoonlijk was niet echt te spreken over de vorige generatie, maar zodra de details al bekend werden, was ik erg benieuwd naar de eerste tests. De reacties die ik links en rechts hoor van de mensen die er inmiddels wat mee 'geprobeerd' hebben zijn erg positief. Eindelijk ook méér en vooral 'hardere' klikjes. Dat bevalt mij persoonlijk erg aan de X.O's. Veel van de reacties die je leest over de looks... ik vermoed dat die danig zullen bij draaien na het proberen van het spul. Shimano heeft wat poker gespeelt met de vorige versies... Niet super goed ontvangen. De reden dat zowat alles nieuw is, is alleen al een teken dat ze het echt wel serieus menen en toch wel luisteren naar de klanten. Als ze ergens op duiken, doen ze dat vaak goed. Ik denk dan ook dat deze versie's een veel breder draagvlak in de markt zullen hebben dan de vorige.
---www.cjmedia.nl---
-
Gène - Berichten:2371
Bericht
door Gène » vr apr 07, 2006 3:47 pm
Op de foto sie JJ heeft geplaatst, ziet er in ieder geval goed uit. Belangrijkste min punt, vond ik dat de sturen er enorm rommelig uitzagen. Dat kwam volgens mij, omdat je kabels niet netjes kon verwerken. Dit kwam weer door de erg ruimte innemende shifters. Volgens mij hebben ze dit nu beter voor elkaar. De looks zijn wennen, maar das altijd.
mzzl
Gene
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
-
XTC840 - Berichten:53
Bericht
door XTC840 » do apr 27, 2006 3:17 pm
Mooi spul dat nieuwe XTR. ook die X'jes vind ik wel geslaagd.
Maar even een jaartje wachten met wisselen van shifters.

De klim was de afdaling waard
-
Gène - Berichten:2371
Bericht
door Gène » do apr 27, 2006 4:39 pm
Ik denk dat er wel balachelijk dure prijzen gevraagt worden. Maar ja die oude groep moet eerst de deur uit. Dus op einde van het jaar enkele dumpprijzen.
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!