Voor zover menstypen naar carroserievorm te definieren zijndidadunlop schreef:Ik ben meer een sedan/saloon type.

Moderator:Beheerders
Het mooie vd wagen op de foto is dat het een hybrid is die bovendien ook nog eens op ethanol loopt. Verder zit hij in 6.9s op de honderd en heeft hij een cabriodak. Enfin, kom daar als Toyota maar eens omheen met je Prius.Xircuit schreef:
Saab doet mij tegenwoordig helemaal niets meer, maar de 9-3 cabrio mag er wezen, zeker met deze Prachtige Velgen... Wat een Plaatje!
jammer van die letters, maar die kunnen er vast af.
Er zijn een aantal merken die nog de identiteit behouden hebben (Mercedes, BMW, Toyota, Honda, Renault, PSA)Elevation12,000 schreef:Bedankt, msxx!
Bij SAAB is er de afgelopen 20 jaar idd het eea gebeurd, okay. GM zijn een stel klungels, maar zonder GM waren ze allang al op de fles geweest. Veeelste klein.
In dit kader is het ook wel leuk om die prijstelling aan te halen. Begin jaren negentig lag die van de 9000 nog boven die van de w124 (de E dus)! Het was dus gewoon de duurste hoge middenklasser. Duur inkopen was hier ondermeer debet aan. Met GM ging dat dus voor minder en zodoende konden de prijzen zakken. In België gaan ze dus nog goedkoper. NL is de vierde markt voor SAAB en ik kan me voorstellen dat ze geen marge willen weggeven als de klant de prijs gewoon wilt betalen. Het NL dealernetwerk is zeer goed ontwikkeld en dat rechtvaardigt bv ook een bepaalde prijsstelling. Verder schaad je natuurlijk ook je imago als premium aanbieder als je je auto's voor te weinig wegzet.
Over dat 'geshare' met Opel: De V50 shared met de Focus en de TT met de Octiavia. Daar hoor ik lang niet zoveel geklaag over. Grond is denk ook goeddeels omdat SAAB/GM in 1994 al met ng900 deed, toen het minder gemeengoed was. Komt bij dat deze auto onvoldoende door- en uitontwikkeld was. Haastklus! Dit is blijven hangen.
Hoeveel andere merken hebben trouwens nog de identiteit die ze 20 jaar geleden ook hadden? Mercedes?, Jaguar?, Volvo?, Audi? In de jaren negentig is er een hoop gebeurd. Van sommige zal men vinden dat ze er op vooruit gegaan zijn, van anderen dat ze er op achteruit gegaan zijn. De wereld veranderd en nieuwe eisen worden gesteld als je mee wilt in de vaart der volkeren. Natuurlijk ben ook ik benieuwd waar dit in de toekomst allemaal nog toe gaat leiden.
Bij ons staat er regelmatig een 360 bij de AH,inderdaad niet in het vak zelfs niet betaald voor het parkeren.En dit is echt niet één keertje voor gekomen!Pino schreef:Typisch dat zo'n auto altijd op een "niet parkeren"plek staat.
Sommige mensen menen wat gelijker te zijn dan anderen.