Slechtste tv-programma
Moderator:Beheerders
- Maartentje
Test Case
Wat een flauw programma is dat...
Je hebt flauw, maar dit spant de kroon
It's you, not the bike
Re: Slechtste tv-programma
Heb je even? Dan pak ik de gids en lees ik het hele boekje voor. Ik kijk geen een vast programma. Vooral die duizenden reclames die ik gezien heb waarvan ik bij slechts een procent of 5 de doelgroep was en misschien bij procent (van die 5 procent) geinteresseerd was in het product. Geweldig vergooid die minuten al dan niet uren al dan niet dagen van mijn leven.Maartentje schreef:Slechtste TV programma?

Als ik al kijk kijk ik of tekenfilms of oudere Veronica films.
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
- Arnetteman
Nooit gezien. Ook ik kijk (haast) geen TV meer....
Slechtste TV programma? Loop even de lijst van een willekeurige commerciële zender als Talpa af, en zie de totale cr@p die aan het publiek gevoerd wordt. Je vraagt je af of den gemiddelden mensch werkelijk zo verschikkelijk dom c.q. stupide is........
Slechtste TV programma? Loop even de lijst van een willekeurige commerciële zender als Talpa af, en zie de totale cr@p die aan het publiek gevoerd wordt. Je vraagt je af of den gemiddelden mensch werkelijk zo verschikkelijk dom c.q. stupide is........
- Maartentje
Re: Slechtste tv-programma
Ja testcase zuigt apenkont. Vooral door die commentator zuigt.Maartentje schreef:Test Case
En ja ik kijk ook zeer weinig tv. As mentioned above.
-
- Contacteer:
Sinds talpa en de complete verbouwing van de programmering kijk ik misschien nog 40% tv tegenover wat ik hiervoor deed.
Werkelijk, de meeste programma's hebben een niveau van likmehetvestje. 2 flauwe nichten op tv moet kijkers trekken tegenwoordig. Geeer ik word niet goed van dat getik op het dak, goooor ik kan niet slapuuuh. Ik word er kotsmisselijk van om het nog maar niet te hebben over alle platte reality soaps.
Ik hoop dat het de komende tijd een beetje beter gaat worden, niet alle mensen zijn debiel en zitten op debiele programma's te wachten. Op het moment zijn de programma's waar ik naar kijk op 1 hand te tellen
Werkelijk, de meeste programma's hebben een niveau van likmehetvestje. 2 flauwe nichten op tv moet kijkers trekken tegenwoordig. Geeer ik word niet goed van dat getik op het dak, goooor ik kan niet slapuuuh. Ik word er kotsmisselijk van om het nog maar niet te hebben over alle platte reality soaps.
Ik hoop dat het de komende tijd een beetje beter gaat worden, niet alle mensen zijn debiel en zitten op debiele programma's te wachten. Op het moment zijn de programma's waar ik naar kijk op 1 hand te tellen
- Xircuit
- Contacteer:
Waar ik nog naar kijk (en min of meer voor thuis zou blijven):
TopGear (BBC)
Koefnoen (NED2)
Formule 1 (SBS6)
Journaal (NED#)
RTL/Yorin Travel (RTL)
c'est tout.
En zo af en toe wat ander geouwehoer. Ik heb denk ik in totaal al 1 uur Talpa gekeken sinds dat het bestaat. Nederlandse TV is zóóóó slecht!
Vreemd Detail, wat verder niets met de progamma's te maken heeft: Het beste beeld (onvangst dus) is van BBC.... Andere, nederlandse zenders, zeker nederland 1, 2 en 3 zijn regelmatig gewoon slecht.
TopGear (BBC)
Koefnoen (NED2)
Formule 1 (SBS6)
Journaal (NED#)
RTL/Yorin Travel (RTL)
c'est tout.
En zo af en toe wat ander geouwehoer. Ik heb denk ik in totaal al 1 uur Talpa gekeken sinds dat het bestaat. Nederlandse TV is zóóóó slecht!
Vreemd Detail, wat verder niets met de progamma's te maken heeft: Het beste beeld (onvangst dus) is van BBC.... Andere, nederlandse zenders, zeker nederland 1, 2 en 3 zijn regelmatig gewoon slecht.
Ich Heisse Super Fantastisch!
-
- Maartentje
Ben zelf ook wel fan van TopGear. En ja, das inderdaad een stelletje überpatriotten, want het zijn altijd de Aston Martins die als beste uit de bus komen. Het is verder ook niet echt niveau of zo, maar dat maakt het eigenlijk wel heel relaxed om onderuitgezakt te kijken, zolang je maar van auto's houdt en in gedachten houdt dat meer dan de helft onzin is.
Het enige wat ik eigenlijk standaard kijk is voetbal, maar met veel minder plezier sinds het op Talpa komt. Verder vooral samen met vrienden wedstrijden kijken en bier drinken eigenlijk. Verder kijk ik praktisch geen tv meer.
Het enige wat ik eigenlijk standaard kijk is voetbal, maar met veel minder plezier sinds het op Talpa komt. Verder vooral samen met vrienden wedstrijden kijken en bier drinken eigenlijk. Verder kijk ik praktisch geen tv meer.
It's you, not the bike
- Eddy_the_Eagle
- Eddy_the_Eagle
Ik luister vaak naar NOVA als ik aan het werk ben, maar als de carousel een paar keer langs gekomen is weet ik het wel. Top Gear is ook leuk, maar ik zie er meestal maar 3 a 4 per seizoen.Eddy_the_Eagle schreef:Ik kijk bij voorkeur naar de reclames tussen de programma's door, veel leuker!
Maar de reclame op de lokale TV is nog het mooiste...
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Hahaha, dat programma is zo ongelofelijk dom, zo vreselijk irritant dat ik er gewoon om moest lachen.downhillbiker schreef:Gordon&Joling over de vloer,vindt ik niks aan hun humor is te droog en natuurlijk die belprogamma's zijn irritant en char is alleen maar gezeik waar je niet goed van wordt,gewoonnen die hap
Drie van die homozangers waarvan Rene de enige 'normale' is en die opmerkingen tegen elkaar. Echt geweldig.
Ik heb de eerste 10 minuten van 'Toppers in de sneeuw' gezien. Er waren een hoop fans die samen met de 'toppers' op sneeuwvakantie mochten. Ze gaan dus met ze allen naar het vliegveld, dus de toppers en fans tezamen. De toppers stappen in het vliegtuig en de fans.....stappen weer in de bus!
Whaha, wat een actie. Als ik een fan was was ik het daarna zeker niet meer.
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
Slechtste progamma's: Vrijwel de gehele progammering van Veronica (exclusief Top Gear) en Talpa. Vooral de laatste is een aanfluiting. Verder natuurlijk die flauwe American home video's of "gevaarlijke sporten".
Goede progamma's vind ik YOZ op eurosport: BMX en skateboarding zijn wel strak. Top Gear af en toe, de Wereld draait door is vaak ook wel leuk. Ligt aan hun onderwerpen. Wielrennen en Veldrijden op Sporza, tja de klassiekers zijn goed te kijken, spannend en vaak goed commentaar.
Sorry, maar muziek clip's kijken op MTV, The BOX en TMF. Vooral wat later op de avond uit de oudere doos. Tja, ben gewoon muziekfan. Een goede clip kan ik wel waarderen. Natuurlijk vind ik pimp my ride wel lachen op z'n tijd.
Om in die stijl te blijven zijn progamma's als American Hot rod en American Chopper op Discovery wel erug grappig.
Voor flims zet ik liever de DVD speler aan en de Beamer. Geen reclame, geen gezeik. Gemiddeld bezoek ik ook zo'n 1 maal per maand de bioscoop. Wel de late film, want dan is er in de regel niet zo veel volk.
mzzl
Gène
Goede progamma's vind ik YOZ op eurosport: BMX en skateboarding zijn wel strak. Top Gear af en toe, de Wereld draait door is vaak ook wel leuk. Ligt aan hun onderwerpen. Wielrennen en Veldrijden op Sporza, tja de klassiekers zijn goed te kijken, spannend en vaak goed commentaar.
Sorry, maar muziek clip's kijken op MTV, The BOX en TMF. Vooral wat later op de avond uit de oudere doos. Tja, ben gewoon muziekfan. Een goede clip kan ik wel waarderen. Natuurlijk vind ik pimp my ride wel lachen op z'n tijd.
Om in die stijl te blijven zijn progamma's als American Hot rod en American Chopper op Discovery wel erug grappig.
Voor flims zet ik liever de DVD speler aan en de Beamer. Geen reclame, geen gezeik. Gemiddeld bezoek ik ook zo'n 1 maal per maand de bioscoop. Wel de late film, want dan is er in de regel niet zo veel volk.
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
- dobbel our zero