De nieuwe talas vorken van 2006 zouden volgens mij voorzien worden van een driestanden talasknop. dit lijkt mij een stuk handiger dan het voorgaande systeem waarbij er 3.5 rotaties vd knop nodig zijn van de uiterste naar de laagste stand. Onder t rijden is dit niet erg makkelijk.
Door de nieuwe driestanden knop wordt het zodoende meer een soort ETA systeem zoals bij marzocchi wat door mij onder t rijden als erg gebruiksvriendelijk is ervaren.
Maar als ik op de fox site kijk kan ik niks vinden over deze nieuwe vinding. Wie kan mij hier meer over vertellen. of het nu wel voor 2006 veranderd is naar een driestanden schakelaar of dat fox toch bij t oude systeem blijft. Dit met een eventuele aanschaf van een 36rvork in t vooruitzicht.
Talas 2006, drie standen?
Moderator:Beheerders
-
Ze zouden per 2006 veranderen naar driestanden talas (nog iets heel anders dan ETA want dat is alleen geschikt voor beklimmingen met een smooth surface)
Helaas hebben problemen tijdens het productieproces doen besluiten om die nieuwe functionaliteit minstens een jaar uit te stellen, dus hopelijk kunnen ze het leveren in 2007
Helaas hebben problemen tijdens het productieproces doen besluiten om die nieuwe functionaliteit minstens een jaar uit te stellen, dus hopelijk kunnen ze het leveren in 2007
-