Vaals testdagen
Moderator:Beheerders
Prima weekendje gehad in Vaals. Voor degene die het gemist hebben. Hopelijk wordt er nog een keer zoiets georganiseerd want het was super. Veel vette bakken kunnen uit proberen. oa Kona stab, Spezialized demo 9. Jammer genoeg zat het weer een beetje tegen maar dat mocht de pret niet drukken. De organisatie had in ieder geval goed zijn best gedaan en oa een grappig parcour opgezet. Het had van mij wel wat extremer gemogen maarja je moet natuulijk met alle nivo's rekening houden. Daarnaast zijn overal wel weer uitdagingen uit te vinden. Er werd geshuteled naar het 3 landen punt. Vanaf daar een route naar beneden met oa een leuk dropje. Thanks Hoevvdlinde en bikes4fun voor een leuk en gezellig weekendje.
http://photo.pinkbike.com/photo/744/pbpic744374.jpg
http://photo.pinkbike.com/photo/744/pbpic744374.jpg
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
@ goofy2..
was jij er ook?
ik heb je niet gezien?
maar goed..
er volgen nog foto's op www.teamsolid.nl maar er zijn er nu al te vinden op www.Hoevedelinde.nl.
directe link: click
het was een zeer geslaagd weekend! iedereen had het naar z'n zin!
De film wat door hoevedelinde is gemaakt komt nog online te staan.
ik zal jullie op de hoogte houden!
Goofy
was jij er ook?

maar goed..
er volgen nog foto's op www.teamsolid.nl maar er zijn er nu al te vinden op www.Hoevedelinde.nl.
directe link: click
het was een zeer geslaagd weekend! iedereen had het naar z'n zin!
De film wat door hoevedelinde is gemaakt komt nog online te staan.
ik zal jullie op de hoogte houden!
Goofy
TS
-
He ..
Ik ben zaterdag op de testdag geweest. Lekker kunnen rijden op een Rocky Mountain RMX, Specialized SX Trail 2 en eventjes op een Big Hit.
@ Goofy@TeamSolid; Ik ben Dennis, die de RMX had gereserveerd.
Ik ben trouwens benieuwd naar de andere foto's en de video ..
Ooh, nog ff erbij vermelden; ondanks het weer was het ook zaterdag een leuke en gezellige dag > next time ?!?
Ik ben zaterdag op de testdag geweest. Lekker kunnen rijden op een Rocky Mountain RMX, Specialized SX Trail 2 en eventjes op een Big Hit.
@ Goofy@TeamSolid; Ik ben Dennis, die de RMX had gereserveerd.

Ik ben trouwens benieuwd naar de andere foto's en de video ..
Ooh, nog ff erbij vermelden; ondanks het weer was het ook zaterdag een leuke en gezellige dag > next time ?!?
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
Ah jij bent die gast wat ook dennis heet..
naja ik heb zoiets elke bike getest en ik vond het meest wazige dat die xc kartonnen fietsjes zo licht zijn! en dan maar zeuren.. oeh wat is mijn bike zwaar.. ik bedoel.. pak mijn bike es! hehe
dan heb je een gewicht!
maar voor ieder wat wils!
er zal zeker een next time komen! zeker na dit resultaat! ik hou jullie op de hoogte!
Goofy
ps. ik zal proberen om vanavond de foto's en filmpjes online te zetten wat teamsolid heeft gemaakt.

naja ik heb zoiets elke bike getest en ik vond het meest wazige dat die xc kartonnen fietsjes zo licht zijn! en dan maar zeuren.. oeh wat is mijn bike zwaar.. ik bedoel.. pak mijn bike es! hehe

maar voor ieder wat wils!

er zal zeker een next time komen! zeker na dit resultaat! ik hou jullie op de hoogte!

Goofy
ps. ik zal proberen om vanavond de foto's en filmpjes online te zetten wat teamsolid heeft gemaakt.
TS
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
Jou herkennen was niet zo moeilijk. Het stond op je helm en op de fiets waren ook wat subtiele goofy verschijnselen te vinden. En wat die schans betreft. Ik stond wel te twijfelen maar ik was verstandig. Mijn morewood en pads stonden nog in Utrecht. Bij een volgende keer gaan die mee.Goofy @ Team SoliD schreef:nou ja.. spelen.. ik heb je niet zien springen over die schans van mij..![]()
maargoed.. ik heb je ook niet herkend nee.. jij mij wel dan?
Jazeker... hij is zelfs samen met de groep gaan mee eten in Aken
Het waren in elk geval twee vette dagen (ook met mbt de modder vette) en heb ik ook eens op m'n oude en nog nooit eerder geprobeerde liefde de Rocky Mountain RMX gereden en was hier zeer over te spreken, wat ik niet kon zeggen van de Demo 9
Maar meer comments over de bikes binnenkort (na de karanaval) op www.teamsolid.nl
Greetz
Firefox aka Hans

Het waren in elk geval twee vette dagen (ook met mbt de modder vette) en heb ik ook eens op m'n oude en nog nooit eerder geprobeerde liefde de Rocky Mountain RMX gereden en was hier zeer over te spreken, wat ik niet kon zeggen van de Demo 9
Maar meer comments over de bikes binnenkort (na de karanaval) op www.teamsolid.nl
Greetz
Firefox aka Hans

--You are never too old to freeride-- www.team-solid.nl
--Coilair Supreme Rulezz--
--Coilair Supreme Rulezz--
-
-
- Contacteer:
Het Bike weekend was super geslaagd
iedereen was er zeer over tespreken!
Het was eindelijk eens een kans om jou droom fiets eens voor een test rit te nemen voor dat je het besluit nam hem te kopen.
Waar heb je nu zoon kans? nergens We hebben daarom ook alleen maar positive reactie's gehad!
Er zijn een hoop leuke foto's gemaakt!
En ons Parcourtje was ook een groot succes!
we hebben veel mensen kunnen helpen met hun grensen en hun skill's te verbeteren!
Greetz Robin @teamsolid
iedereen was er zeer over tespreken!
Het was eindelijk eens een kans om jou droom fiets eens voor een test rit te nemen voor dat je het besluit nam hem te kopen.
Waar heb je nu zoon kans? nergens We hebben daarom ook alleen maar positive reactie's gehad!
Er zijn een hoop leuke foto's gemaakt!
En ons Parcourtje was ook een groot succes!
we hebben veel mensen kunnen helpen met hun grensen en hun skill's te verbeteren!
Greetz Robin @teamsolid
Allereerst een shout out voor het initiatief aan "Team Solid"
"Bikes 4 Fun" en "Hoeve van der linde" voor het op poten zetten
van dit gebeuren.
(Kon er helaas zelf niet bij zijn vanwege andere verplichtingen)
Mag ik vragen wat de opkomst was over deze dagen, ben ik wel
benieuwd naar n.l.
Keep the spirit going.
Gr,
DESL
"Bikes 4 Fun" en "Hoeve van der linde" voor het op poten zetten
van dit gebeuren.
(Kon er helaas zelf niet bij zijn vanwege andere verplichtingen)
Mag ik vragen wat de opkomst was over deze dagen, ben ik wel
benieuwd naar n.l.
Keep the spirit going.
Gr,
DESL
--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----
-----Nil Nobis Absurdum-----
Zie de foto,s op www.bikes4fun.nlDESL schreef: Mag ik vragen wat de opkomst was over deze dagen, ben ik wel
benieuwd naar n.l.
DESL
En de opkomst ondanks het weer was groot !
hier ff dewi, de kleine jongen met de grote fietsen
het was hardstikke leuk en gezellig, heel wat anders dan die kleine bmxjes, heb ook niks anders gedaan dan bij de kona stand staan en kona's pakken
en inderdaad goofy, die fietsen zijn best zwaar als je het vergelijkt met die lichte bmxies
heb daarom ook wel wat spierpijn gehad maandag
en die ouwe had ook wel een beetje last van vanalles en nogwat
maar dat maakt niet uit, want het was hatstikke leuk, volgend jaar weer
het was hardstikke leuk en gezellig, heel wat anders dan die kleine bmxjes, heb ook niks anders gedaan dan bij de kona stand staan en kona's pakken

en inderdaad goofy, die fietsen zijn best zwaar als je het vergelijkt met die lichte bmxies
heb daarom ook wel wat spierpijn gehad maandag
en die ouwe had ook wel een beetje last van vanalles en nogwat
maar dat maakt niet uit, want het was hatstikke leuk, volgend jaar weer

-
het was zeker een succes. op een ding na; het feit dat op zaterdag de shuttle maar 2 keer omhoog gereden is, je kon dus twee verschillende fietsen testen. nu kan ik me voorstellen dat er mensen, zoals ikzelf, wat vaker de berg opgegaan waren om t onderste uit de kan te halen.
ik ben toen zelf nog een keer omhoog gegaan om nog een beetje te testen.
ik hoorde wel dat t de bedoeling is geweest om een kleine route uit te zetten bij de hoeve zelf of om t hele gebeuren boven op de berg te laten plaatsvinden, maar helaas is hier geen vergunning voor verkregen.
dus de tijd die je op de fiets doorbracht was aan de korte kant. maar voor de rest was t zeker een succes. ook een toffe sfeer!
ik hoorde wel dat t de bedoeling is geweest om een kleine route uit te zetten bij de hoeve zelf of om t hele gebeuren boven op de berg te laten plaatsvinden, maar helaas is hier geen vergunning voor verkregen.
dus de tijd die je op de fiets doorbracht was aan de korte kant. maar voor de rest was t zeker een succes. ook een toffe sfeer!
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
oke.. ik snap wat je bedoeld, maar je moet het ook van een andere kant bekijken.. dit was de eerste keer dat zoiets werd georganiseerd. en voor dat doel is dat erg goed gelukt.het was zeker een succes. op een ding na; het feit dat op zaterdag de shuttle maar 2 keer omhoog gereden is, je kon dus twee verschillende fietsen testen. nu kan ik me voorstellen dat er mensen, zoals ikzelf, wat vaker de berg opgegaan waren om t onderste uit de kan te halen.
dat van de shuttle maar 2x omhoog gaan.. daarbij moet ik wel zeggen dat er wel ineens 4 groepen aan het biken waren.. dus toch iedereen happy

ach en wat maakt het uit.. iedereen heeft fun gehad! en dat is het voornaamste!
Goofy
ps. de foto's zullen vanavond echt online komen! dan zal ik ook proberen voor de filmpjes online te zetten!
de film van hoeve de linde is nog niet klaar
TS
-
http://www.pinkbike.com/photo/?op=list& ... 3&function
De link waar de foto,s opstaan van afgelopen wekend ..
De link waar de foto,s opstaan van afgelopen wekend ..

- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
-