Re:Dirty Pages fotograven talk !!
Moderator:Beheerders
nope, ik ga naar de eerste east coast : saint louis, minnisota (denk ik)
ik zit dit weekend in Mantova, italie voor de starcross, anders ging ik ook ff op en af naar san diego.
De week na saint Louis zit ik in de provence, Pernes les fontanees, voor NoFearCross.
Waarschijnlijk daar na weer een paar keer op en af naar de steets en Idaljie.
ik zit dit weekend in Mantova, italie voor de starcross, anders ging ik ook ff op en af naar san diego.
De week na saint Louis zit ik in de provence, Pernes les fontanees, voor NoFearCross.
Waarschijnlijk daar na weer een paar keer op en af naar de steets en Idaljie.
Heeee....laat die nou morgen hier bezorgd gaan worden! Zelfde reden als jou...Apple ding is super, maar prijsverschil gaat nergens over. Gooi ik in mijn spaarpotje voor mijn 300 f/2.8, mijn PocketWizards, mijn 1D MKIII...mijn mijn...Plons schreef: ik heb daarom deze gekocht vandaag :
na wa onderzoek blijkt dat dit beeldscherm hetzelfde is als een apple alleen uiterlijk anders, maar wel 500 euro goedkoper
By the way; hoe hebben jullie de boel verzekerd? Ik heb in principe alles geregeld, maar premie is wel erg flink (450 p.j.).
- Arnetteman
- Eddy_the_Eagle
Tjonge jonge, stelletje wannabee's!Irmo schreef:Heeee....laat die nou morgen hier bezorgd gaan worden! Zelfde reden als jou...Apple ding is super, maar prijsverschil gaat nergens over. Gooi ik in mijn spaarpotje voor mijn 300 f/2.8, mijn PocketWizards, mijn 1D MKIII...mijn mijn...Plons schreef: ik heb daarom deze gekocht vandaag :
na wa onderzoek blijkt dat dit beeldscherm hetzelfde is als een apple alleen uiterlijk anders, maar wel 500 euro goedkoper
By the way; hoe hebben jullie de boel verzekerd? Ik heb in principe alles geregeld, maar premie is wel erg flink (450 p.j.).

Ik had ze eerst ook op mijn verlanglijstje staan, maar na goed onderhandelen met de fruitboer heb ik een 23" voor een goeie prijs bij gekregen (nog altijd iets duurder dan de 24" van dell, maar het verschil was niet zo groot meer).
Overigens is de 2gb extra intern geheugen onderweg, dus vanaf morgen 4gb ECC ram in mijn Powermac...
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Foto app. in de inboedel is 1, maar als ik in het buitenland zit wil ik de boel gedekt hebben. Heb al een goede optie waarbij de boel tegen nieuwwaarde is verzekerd voor 2 jaar, daarna taxatie. Alles gedekt, dus ook als ik een lensje laat stuiteren of mijn bak caffeine erover heen kiep, waar ook ter wereld.
@Eddy; 4gigjes, de tering.
@Eddy; 4gigjes, de tering.
- Eddy_the_Eagle
Hou wel in de gaten dat bij vele (alle?) verzekeringen, professioneel gebruik (wat is dat...?) uitgesloten wordt (kleine lettertjes!)Irmo schreef: Heb al een goede optie waarbij de boel tegen nieuwwaarde is verzekerd voor 2 jaar, daarna taxatie. Alles gedekt, dus ook als ik een lensje laat stuiteren of mijn bak caffeine erover heen kiep, waar ook ter wereld.
-
Professioneel is wanneer je er je beroep van hebt gemaakt (imo)..... iig een leuke om eens goed over te etteren met je verzekeraar.
@Dennis, ik ga volgend weekend eens zien of ik 2.8 nodig heb (als er sneeuw ligt in de ardennen allicht niet) en hoe die lens me bevalt. 4.0 is financieel denk ik ook handiger ivm m'n bikeplannen.
@Dennis, ik ga volgend weekend eens zien of ik 2.8 nodig heb (als er sneeuw ligt in de ardennen allicht niet) en hoe die lens me bevalt. 4.0 is financieel denk ik ook handiger ivm m'n bikeplannen.
@ T.B.F.K.A.N. Voor rally heb je vaak wel aan een 70-200 F4 genoeg, meestal schiet je toch op sluitertijdvoorkeuze of Manual en weinig op het grootste diafragma. Alleen als het begint te schemeren kan het van pas komen natuurlijk. Ik schiet zelf ook met een 300D en o.a. de 70-200 f/4. Ik zou eerder gaan investeren in een nieuwe body en/of groothoek dan dat ik een 70-200 f/2.8 ga kopen.
Voorbeeldjes op mijn site: http://www.rallypics.nl
-
Ha, jij ook al hiersnwbrdr schreef:@ T.B.F.K.A.N. Voor rally heb je vaak wel aan een 70-200 F4 genoeg, meestal schiet je toch op sluitertijdvoorkeuze of Manual en weinig op het grootste diafragma. Alleen als het begint te schemeren kan het van pas komen natuurlijk. Ik schiet zelf ook met een 300D en o.a. de 70-200 f/4. Ik zou eerder gaan investeren in een nieuwe body en/of groothoek dan dat ik een 70-200 f/2.8 ga kopen.

(Niels2 op rallysport

Dat 'ver' valt best mee hoor, en af en toe wil je ook eens een stukje omgeving meenemen in je foto's. In het begin deed ik alle auto's vol in beeld, maar ik probeer steeds meer een interessante compositie te maken waarbij ik gebruik maak van de omgeving. Dat maakt de foto's weer wat 'anders' dan de anderen. En soms is de 28 mm (x 1,6 cropfactor) dan toch nog niet wijd genoeg. En de standaard 18-55 mm levert geen scherpe resultaten.
Vandaar dat ik flink moet sparen voor een 17-40 f/4
Vandaar dat ik flink moet sparen voor een 17-40 f/4

- Arnetteman
gaarne, altijd interessant.BOSS schreef:over die verzekering; ik heb een hele goede met alles gedekt, zelfs in de auto. En goedkoop.
Het is een transportverzekering, met een extra aanvulling voor fotoapp.
Ik zit nu in het buitenland, maar zal er vandeweek ff meer over vertellen desgewenst.
dusssss(copyrightteken) fucking PeeCee´s![]()
Hoe ist anders in Zuid Afrika of waar je ook maar uithangt?
Wanneer ga je weer terug naar NL?
Ik maak ook weleens fotootjes
Ik zal mijn mooiste even showen..

Ik gebruik een Olympus C-220 ZOOM, 2.0 Megapixel.
Met een beetje spelen kan hij haarscherpe foto`s maken.. Ziehier!

En dit vind ik een van mijn mooiste!

Groetjeees

Ik zal mijn mooiste even showen..

Ik gebruik een Olympus C-220 ZOOM, 2.0 Megapixel.
Met een beetje spelen kan hij haarscherpe foto`s maken.. Ziehier!

En dit vind ik een van mijn mooiste!

Groetjeees
"´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier"